GAMBAR SYAFIQ KYLE DAN UQASHA SENROSE DI INSTAGRAM JADI TANDA TANYA

Assalamualaikum..



Kalau sebelum ni memang masing2 tak mengaku ada hubungan..katanya kawan rapat sahaja..
tapi hari ni bila tengok gambar dengan caption yang menarik sangat yang di muat naik dan ditulis oleh Syafiq Kyle nih
terus dapat rasa macam ada sesuatu antara
Syafiq Kyle dan Uqasha Senrose ni..

Bunyi cam dah nak kawen je..kan???

Sekian..



Previous
Next Post »

12 komen disini

Click here for komen disini
deno
admin
23 December 2014 at 02:55 ×

kita tunggu dan lihat.. hihhiii

Reply
avatar
Julia Johari
admin
23 December 2014 at 08:11 ×

Terpaut ni nama yer...tp malu nak open sgt...tggu rezeki mereka jika ada adalah

Reply
avatar
Mar Mansor
admin
23 December 2014 at 08:25 ×

tulah kan..komen dia membawa seribu makna

Reply
avatar
23 December 2014 at 09:01 ×

hihi.. berkias-kias pulak.. straight tot he point kan senang,, hihi..

Reply
avatar
Myra Jay
admin
23 December 2014 at 09:46 ×

Nampak Syafiq ni macam muda je..
Tp kalau dah jodoh kann ;)

Reply
avatar
Normi Nieza
admin
23 December 2014 at 15:07 ×

kalau dah jodoh..terima jer la..:)

Reply
avatar
Siti Asiah
admin
24 December 2014 at 09:26 ×

suke tgok diaorang dua...;)

Reply
avatar
Cikna
admin
24 December 2014 at 21:01 ×

Kat metro baru ni xngaku siap de ura2 mak shafiq xsukakn hubungan diaorang... kira ok la tu makcik cantik kot uqasha ni cucu makcik nnti comel tau....;-)

Reply
avatar
25 December 2014 at 20:30 ×

baru kemarin aku jumpa dorang kat JPO pegang tangan. Bercinta la kot.

Reply
avatar
25 December 2014 at 20:30 ×

baru kemarin aku jumpa dorang kat JPO pegang tangan. Bercinta la kot.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment