Breaking

Monday, 22 December 2014

GAMBAR SYAFIQ KYLE DAN UQASHA SENROSE DI INSTAGRAM JADI TANDA TANYA

Assalamualaikum..



Kalau sebelum ni memang masing2 tak mengaku ada hubungan..katanya kawan rapat sahaja..
tapi hari ni bila tengok gambar dengan caption yang menarik sangat yang di muat naik dan ditulis oleh Syafiq Kyle nih
terus dapat rasa macam ada sesuatu antara
Syafiq Kyle dan Uqasha Senrose ni..

Bunyi cam dah nak kawen je..kan???

Sekian..



12 comments:

  1. kita tunggu dan lihat.. hihhiii

    ReplyDelete
  2. Terpaut ni nama yer...tp malu nak open sgt...tggu rezeki mereka jika ada adalah

    ReplyDelete
  3. tulah kan..komen dia membawa seribu makna

    ReplyDelete
  4. hihi.. berkias-kias pulak.. straight tot he point kan senang,, hihi..

    ReplyDelete
  5. Nampak Syafiq ni macam muda je..
    Tp kalau dah jodoh kann ;)

    ReplyDelete
  6. kalau dah jodoh..terima jer la..:)

    ReplyDelete
  7. Kat metro baru ni xngaku siap de ura2 mak shafiq xsukakn hubungan diaorang... kira ok la tu makcik cantik kot uqasha ni cucu makcik nnti comel tau....;-)

    ReplyDelete
  8. baru kemarin aku jumpa dorang kat JPO pegang tangan. Bercinta la kot.

    ReplyDelete
  9. baru kemarin aku jumpa dorang kat JPO pegang tangan. Bercinta la kot.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox