GAMBAR-GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH PELAKON FARALYNA IDRIS DIATAS KAPAL

Assalamualaikum...

Kalau sebut nama Faralyna Idris mesti ramai yang tak kenal walaupun dia tu seorang pelakon yang kerap jugak la keluar tv dan dah lama dalam bidang lakonan.Mungkin sebab tak de cerita panas tentang dia jadi tak ramai kenal.Dulu dia ni bercinta dengan pelakon Hairul Azreen..Yang sekarang bercinta dengan Hanis zalikha tu..Antara drama lakonan nya ialah Drama Kafarah dan juga Drama Fajar Aiman.pernah jugak berlakon dalam Drama Fira Ayuni yang ada Azlee Khairi tu.Ingat tak??tak ingat tak pe la.tengok muka mungkin kenal...


Faralyna Idris memilih untuk melangsungkan majlis akad nikah mereka  diatas kapal semalam (12/12/2014).memang lain dari artis lain nih..Artis Popular carta atas pun pun nikah kat masjid je..Tapi Faralyna dan Fikri memilih untuk akad nikah di atas kapal yang turut dihadiri kedua2 belah keluarga..Cantik2 gambar diaorang ni..

jom tengok gambar 










































lepas ni boleh la siapa2 nak tiru kawen atas kapal persiaran jugak.Tak jauh..Putrajaya je..hehee.jangan lupa jemput jurugambar dari team  @project2pi ...ramai jugak ye artis pilih mereka untuk majlis perkahwinan.

sekian.

Previous
Next Post »

8 komen disini

Click here for komen disini
Mrs Yatie
admin
13 December 2014 at 16:09 ×

Cantiknya dia kan :)

Reply
avatar
Mad Parihh
admin
14 December 2014 at 10:38 ×

cantikk . serba mewah pulak :)

Reply
avatar
14 December 2014 at 11:38 ×

meriahnya ... teruja lak bila tgk majlis gaya ni ...

Reply
avatar
Normi Nieza
admin
14 December 2014 at 13:11 ×

wah..tahniah faralyna..:)

Reply
avatar
Nafisa81
admin
14 December 2014 at 16:09 ×

Eh...ada iras irma hasmie sikit

Reply
avatar
ros_reeza
admin
16 December 2014 at 13:25 ×

selamat pengantin baru buat beliau :)

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 14:58 ×

Bersanding nanti kat mana? Atas kapalterbang ke?

Apa-apa pun, selamat pengantin barulah buat pasangan ni. Moga berkekalan hingga ke jannah. Rasanya kenal jugalah pelakon ni, pernah tengok dia berlakon tapi tak ingat cerita apa.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment