GAMBAR-GAMBAR DI MAJLIS BERINAI YAYA MAEMBONG DAN WAN RAJA

Assalamualaikum...

Kalau sebut Yaya Maembong memang tak ramai yang kenal walaupun dia ni dah belakon sejak dulu lagi..sebelum Emma maembong lagi tau..
Tapi tak menyerlah pun  dia nih.Dah nak kawen baru tahu  
"oo...nama dia Yaya Maembong rupanya..Kakak Emma Maembong.."hehehe.

Tapi dalam tak popular tu jangan tak tahu perkahwinan mereka Yaya maembong dan pelakon 
lelaki yang pernah membintangi filem "....Dalam Botol"  iaitu Wan Raja ni dapat tajaan 
sampai 200 ribu tau..kau Ado???hehehh
Jom le kita tengok gambar2 majlis berinai mereka dengan tema Bollywood ..
Meriah sangat...majlis ni berlangsung 2 hari lepas..








Bukan ke kalau malam berinai tu maknanya berinai untuk perempuan je..kan??
yang lelaki pun bertandang sama tu 
boleh ke??
Ok..lupa pulak..kan tema Bolloywood..ekekek..



Meriah kan??
boleh la siapa2 nak tiru tema nih..
Eh!!Zizan pun ada lah...
berkepit je diaorang nih..
eekekek

sekian..

Previous
Next Post »

12 komen disini

Click here for komen disini
Aisy Nasiha
admin
12 December 2014 at 17:07 ×

Wah.. ramai juga adik beradik emma ni dalam industri seni ya.. ada emma, yaya, lagi 2 orang siapa nama saya dah tak ingay dan rasanya adik lelaki dia pun ada juga jadi artis kan?

Meriah nampaknya majlis diorang ni.. moga panjang jodoh nanti..

Reply
avatar
12 December 2014 at 17:07 ×

retis... ok la kan....
eh.. mana syikin maembong?

Reply
avatar
12 December 2014 at 17:31 ×

Assalam diana,
salam perkenalan yer
lain2 muka beradiks maembong ni kan3
pa pun kalo sudi jemputla singgah & join blog akak yer :)

Reply
avatar
12 December 2014 at 18:17 ×

salam k.diana..
wah..ramai kakak2 emma ni kawen yr.. ari tu shikin.. ni yaya pule..alhamdulillah...semoga berkekalan hingga keahir hayat.. :)

psstt..ade yg cma sengaja disable komen huhu..
mekasih ye..datang singgah komen :))

Reply
avatar
Kakcik Nur
admin
12 December 2014 at 18:45 ×

Mungkin lepas ini giliran Emma pulak...

p/s : ruang komen Diana ni pun minta pengesahan 'bukan robot'...

Reply
avatar
Cik Iman
admin
12 December 2014 at 18:46 ×

zizan tu dah macam keluarga lak

cepat-cepat ler kawen ekekeke

Reply
avatar
12 December 2014 at 19:06 ×

Harap-harap generasi muda tak keliru atau terus terlupa adat sebenar majlis berinai dalam perkahwinan orang melayu.Bukan yang macam ni tau!Ni ikut Bollywood. :-P

Reply
avatar
LYAfrina
admin
13 December 2014 at 13:11 ×

tunggu emma & jijang plok

Reply
avatar
14 December 2014 at 13:55 ×

yes yes emma & zizan pasti best!

Reply
avatar
Nafisa81
admin
14 December 2014 at 16:12 ×

Ramai nya adik beradik...lagi best kalau ramai kakak....balik kampung rilek

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 15:05 ×

Adik beradik Emma Maembong ni memang cun melecun, kan. Kalau tak silap, berinai besar bolehlah lelaki join sekaki selalunya lepas bernikah. Kalau berinai kecil tu, perempuan aje. Itu kalau kat Johor, zaman dulu-dulu-dulu. Sekarang tak tahulah saya.

Reply
avatar
hainom OKje
admin
16 January 2015 at 18:06 ×

Baru tau weyh.....tp tak perasan ar....dia berlakon cite apa?? Cantik lagi Emma Maembong yek

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment