Breaking

Friday, 12 December 2014

GAMBAR-GAMBAR DI MAJLIS BERINAI YAYA MAEMBONG DAN WAN RAJA

Assalamualaikum...

Kalau sebut Yaya Maembong memang tak ramai yang kenal walaupun dia ni dah belakon sejak dulu lagi..sebelum Emma maembong lagi tau..
Tapi tak menyerlah pun  dia nih.Dah nak kawen baru tahu  
"oo...nama dia Yaya Maembong rupanya..Kakak Emma Maembong.."hehehe.

Tapi dalam tak popular tu jangan tak tahu perkahwinan mereka Yaya maembong dan pelakon 
lelaki yang pernah membintangi filem "....Dalam Botol"  iaitu Wan Raja ni dapat tajaan 
sampai 200 ribu tau..kau Ado???hehehh
Jom le kita tengok gambar2 majlis berinai mereka dengan tema Bollywood ..
Meriah sangat...majlis ni berlangsung 2 hari lepas..








Bukan ke kalau malam berinai tu maknanya berinai untuk perempuan je..kan??
yang lelaki pun bertandang sama tu 
boleh ke??
Ok..lupa pulak..kan tema Bolloywood..ekekek..



Meriah kan??
boleh la siapa2 nak tiru tema nih..
Eh!!Zizan pun ada lah...
berkepit je diaorang nih..
eekekek

sekian..

12 comments:

  1. Wah.. ramai juga adik beradik emma ni dalam industri seni ya.. ada emma, yaya, lagi 2 orang siapa nama saya dah tak ingay dan rasanya adik lelaki dia pun ada juga jadi artis kan?

    Meriah nampaknya majlis diorang ni.. moga panjang jodoh nanti..

    ReplyDelete
  2. retis... ok la kan....
    eh.. mana syikin maembong?

    ReplyDelete
  3. Assalam diana,
    salam perkenalan yer
    lain2 muka beradiks maembong ni kan3
    pa pun kalo sudi jemputla singgah & join blog akak yer :)

    ReplyDelete
  4. salam k.diana..
    wah..ramai kakak2 emma ni kawen yr.. ari tu shikin.. ni yaya pule..alhamdulillah...semoga berkekalan hingga keahir hayat.. :)

    psstt..ade yg cma sengaja disable komen huhu..
    mekasih ye..datang singgah komen :))

    ReplyDelete
  5. Mungkin lepas ini giliran Emma pulak...

    p/s : ruang komen Diana ni pun minta pengesahan 'bukan robot'...

    ReplyDelete
  6. zizan tu dah macam keluarga lak

    cepat-cepat ler kawen ekekeke

    ReplyDelete
  7. Harap-harap generasi muda tak keliru atau terus terlupa adat sebenar majlis berinai dalam perkahwinan orang melayu.Bukan yang macam ni tau!Ni ikut Bollywood. :-P

    ReplyDelete
  8. Ramai nya adik beradik...lagi best kalau ramai kakak....balik kampung rilek

    ReplyDelete
  9. Adik beradik Emma Maembong ni memang cun melecun, kan. Kalau tak silap, berinai besar bolehlah lelaki join sekaki selalunya lepas bernikah. Kalau berinai kecil tu, perempuan aje. Itu kalau kat Johor, zaman dulu-dulu-dulu. Sekarang tak tahulah saya.

    ReplyDelete
  10. Baru tau weyh.....tp tak perasan ar....dia berlakon cite apa?? Cantik lagi Emma Maembong yek

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox