GAMBAR-GAMBAR ARTIS YANG TURUT MEMBANTU MANGSA BANJIR

Assalamualaikum...

Saya rasa kagum jugak dengan artis-artis kita yang sudi turun ke kawasan yang di timpa 
bencana banjir sekarang ni..
walaupun ada yang kata mereka buat semua tu untuk menunjuk2
tapi bagi saya ianya cuma untuk menggalak kan kita semua untuk turut sama membantu.
Soal ikhlas ataupun tidak tak payah la kita pertikaikan..
Orang kata apa artis buat selalunya akan jadi ikutan..
dan harap2 sikap mereka ini juga menjadi ikutan pada yang lain,...
jom kita tengok antara artis yang turut membantu...


Adira suhaimi turut sama membantu mangsa banjir 
kalau kekasihnya,Shahrul Nasrun bertungkus lumus di pantai Timur dia memilih untuk 
membantu mangsa banjir di Perak..


Setiap kali banjir melanda pantai Timur Dato Siti Nurhaliza
tak pernah lepas tangan.
selain menyumbang beberapa barangan kepada mangsa banjir dia juga 
turut sama mengedarkan  barang bantuan dan turut memasak untuk mangsa banjir di Pahang.




Walaupun di kecam hebat kerana memuat naik gambar ketika 
membantu mangsa banjir diKelantan Fizo Omar tetap
terus bersemangat membantu .Apalagi sebagai anak Kelantan 
yang sudah berjaya tak salah dia berkongsi apa yang dia ada..



Zizan Razak ..
Beliau bersama beberapa ahli keluarga dan rakan turut sama 
menghulurkan bantuan kepada mangsa banjir di pantai timur.


Zul Yahya antara artis yang terlibat dalam mengumpul dana untuk 
mangsa banjir kali ini.
Zul Yahya turut bekerjasama dengan kelab 4x4 Malaysia  untuk misi menghantar bantuan sekitar Pantai Timur.

Dua artis komedi ini turut sama meringan tulang membantu 
dalam misi bantuan banjir .
walaupun sibuk dengan persiapan menghadapi maharajalawak mega 
Yassin dan Syuk turut sama turun padang.



Pasangan suami isteri ,Emelda dan Adlin 
mengumpul dana dan turut dibantu saudara mara dan rakan mereka..
Semoga murah rezeki pasangan suami isteri ini..


Shera Iskandar menjadi sukarelawan pusat pengumpulan barang bantuan untuk  mangsa banjir.
Dia berkampung di sana sejak misi bantuan banjir dilancar kan .
Shera juga sentiasa menggalakan bantuan dari orang ramai di lama IG nya.
Ibunya yang juga pelakon ,Aznah hamid turut sama membantu.




Dato Aznil  menyertai misi bantaun banjir Tesco -Astro kasih
yang dilancarkan sejak 2 hari lalu.
Pak Nil turut menghantar bantuan ke Perak dan melihat sendiri keadaan banjir di sana,.
Terima kasih Pak Nil sudi turun tengok keadaan  orang kampung saya..
(sempat lagi tu..)


Afdlin Shauki antara artis yang paling awal turun mengharung banjir bagi menghantar bantuan 
kepantai timur.
Afdlin Shauki bersama Yassin dan Syuk (SYJ) turut sama membantu 
kerja -kerja pembungkusan barang bantuan di TUDM Subang..

Ada ramai lagi artis yang turut membantu selain artis2 yang kat atas ni....
antaranya Neelofa,Johan ,Heliza Helmi ,dan ramai lagi..
jadi jom la sertai mereka..
tak dapat bantu banyak sikit pun jadi lah..


sekian...




Previous
Next Post »

9 komen disini

Click here for komen disini
31 December 2014 at 14:52 ×

Afdlin Shauki ni sekarang memang nampak aktif buat aktiviti sukarelawan ni. Datuk Siti pulak, nampak makin lawa pulak dia sekarang ni kan. Hahaha

Reply
avatar
zarulfarhana
admin
31 December 2014 at 14:59 ×

soal ikhlas ka x, tu letak tepi.. janji sekarang kita meringan beban mangsa2...

Reply
avatar
31 December 2014 at 15:09 ×

semoga mangsa banjir tabah dn sabar.. alhamdullillah ada artis yg prihatin

Reply
avatar
Daddy Ziyyad
admin
31 December 2014 at 15:55 ×

bagus lah..

kenapa tak sertakan sekali gambar azwan ali? :P

Reply
avatar
SalbiahM
admin
31 December 2014 at 16:24 ×

semoga kebaikan mereka dibalas Allah..ikhlas atau tidak tu siapalh kita nak persoalkan..

Reply
avatar
deno
admin
31 December 2014 at 18:45 ×

alhamdulillah..... :')

Reply
avatar
irra yyan
admin
3 January 2015 at 16:37 ×

Rakyat malaysia sgt prihatin.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment

About Me