ENTRY TERAKHIR 2014 HANYA TENTANG BLOG SAYA.

Assalamualaikum...



Ini adalah entry terakhir ditahun 2014..
saya tak nak cerita apa berlaku pada dunia
sepanjang 2014 ni..
dah rami yang bercerita..
saya cuma nak cerita tentang blog saya saja..
hahahha..nampak macam tak peduli dengan hal dunia..kan??
tak pe la kalau ada yang fikir macam tu...
Saya memang tak suka menulis benda yang sama dengan orang lain..




Untuk tahun 2014 saya dah menulis 938 entry..
Tak sebanyak tahun 2011..
masa tahun 2011tu  saya kan gila sungguh dengan blog.heheh..
Tapi tahun ni memang saya
kembalikan semula semangat nak menulis tu
selepas berehat lama masa melahirkan anak kedua.


Saya juga tekad nak mantapkan semula
rank alexa saya..
Sejak awal tahun  dari nombornya  beratus ribu
dan sekarang blog saya berada di rank 844..
Turun naik macam Yoyo..

Tahun ni jugak saya paling banyak terima advertorial job..
boleh dikatakan setiap minggu ada saja entry berbayar.
Tak semua saya terima..
kalau kena dengan tarikh yang lapang saya terima la..
kalau saya sibuk saya tolak saja.




Ini tahun pertama saya bersama Syarikat pengiklanan Ginie..
masih belum cashout.tapi yang terkumpul sekarang
memang sangt memuaskan hati..
harap2 sebelum hujung tahun 2015
saya dah boleh cashout.


Dengan Nuffnang pulak saya dapat cashout 4 kali.
Awal tahu 2014 memang saya dah azam nak kumpul banyak2 baru cashout..
tapi sayang..bulan 12 ni tak dapat saya nak cashout sebab amaun nya
tak seperti yang  saya sasarkan untuk membolehkan saya cashout.
kalau puluh2 rasa baik tak payah cashout kan??
tak puas nak pegang nanti..ahahaha..

Ok..itu je la kot nak cerita hal2 tentang blog saya nih.
Semoga tahun hadapan ada rezeki lebih untuk saya di
www.dianarashid.com

sekian..
Previous
Next Post »

10 komen disini

Click here for komen disini
CikSiti
admin
31 December 2014 at 23:53 ×

uihh 1700++ entry??? bnyaknyaaa..smoga target tercapai:)

Reply
avatar
31 December 2014 at 23:59 × This comment has been removed by the author.
avatar
1 January 2015 at 09:59 ×

wah. banyaknya entryy


http://edrina-dafinites94.blogspot.com/

Reply
avatar
Mila Hilas
admin
1 January 2015 at 10:24 ×

pergh kak byknye entry.hehe.. best nye dpt entry berbyr...

Reply
avatar
Aisya A.
admin
1 January 2015 at 10:29 ×

wah byk betul entri.. hehe.
all the best utk tahun 2015 ni pulak.. semoga semakin dimurahkan rezeki. :D

Reply
avatar
Kakzakie
admin
1 January 2015 at 10:41 ×

Tahniah Dee!
Pada kakak itu satu pencapaian terbaik kalau nak banding dgn kakak yg alahai ciput je hihi..

Apa pun moga 2015 menjanjikan segala kebaikan buat kita semua.

Reply
avatar
emieysandra
admin
1 January 2015 at 14:56 ×

rajin sis menulis, hehe.smoge lbih sukses d thun 2015 ;)

Reply
avatar
SalbiahM
admin
1 January 2015 at 17:09 ×

983 entry? cayalah kak Diana..teruskan blogging ye.
semoga terus murah rezeki ;)

Reply
avatar
ArELeEz
admin
1 January 2015 at 20:24 ×

semoga 2015 beri sinaran blink2 utk blog u. he3..

Reply
avatar
ros_reeza
admin
3 January 2015 at 03:13 ×

bnyak kejayaan blog ni di tahun 2014 yer :)

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment