BILA SAYA DAH TAK SUKA...

Assalamualaikum...

Saya tak tahu la dengan orang lain..
tapi bagi saya, bila saya tak suka kat seseorang tu, saya tak suka sebut nama dia, ambik tahu hal dia dan bercerita tentang hal dia..semua perkara tentang dia sikit pun saya tak mahu ada kaitan.

Malah semasa berdoa pun saya lupa tentang dia..tak pernah ada nama dia dalam setiap doa saya..

Jadi saya harap sangat orang yang tak suka saya pun akan buat perkara yang sama macam saya buat..

Sekian..
Previous
Next Post »

13 komen disini

Click here for komen disini
Miqha Azmi
admin
9 December 2014 at 23:28 ×

sama!kalau iqha tak suka,,iqha takkan cakap dgn dia,,tapii,,macam tu jelah,,tak adalah sampai nak aibkan dia,,that's not iqha!hihi..
btw,,iqha singgah sambil klik2 INTI :))

Reply
avatar
10 December 2014 at 06:03 ×

Ya, betul tu.
Sentiasa fikir yang baik2 semata, in sya ALlah yang datang nanti pasti yang baik-baik belaka...:-)

Reply
avatar
Nafisa81
admin
10 December 2014 at 07:54 ×

Kak diana dah tak suka saya ke?

Reply
avatar
IeRA
admin
10 December 2014 at 08:39 ×

salam singgah sini .

Reply
avatar
10 December 2014 at 08:51 ×

kalau dah benci.. tapi nak buat suka memang bole jadi ungkit tau diana..

Reply
avatar
LydSunshine
admin
10 December 2014 at 09:10 ×

Takpe la kalo terus tak sebut, sbb ayat dlm quote kat atas tu cuma kata jangan mencaci je. Tapi tak suruh berdoa pun utk dia kan?

Reply
avatar
aima
admin
10 December 2014 at 10:06 ×

bila dah tak suka, buat tak tahu je
bila dah tak suka, tiada lagi ketawa

Reply
avatar
10 December 2014 at 10:25 ×

saya sebaliknya... ihihihi

Reply
avatar
Julia Johari
admin
10 December 2014 at 11:04 ×

Diana...alahaii bila saya tak suka plak saya suka pendam dlm hati...pastu kadang2 terbom dalam entry...tu pun general...tp apa2 pun nak belajar cuba jgn aibkan orang...xnak kena tggg dosa lagi

Reply
avatar
Hanis Azla
admin
10 December 2014 at 11:46 ×

As-salam diana..

Indahnya kata-kata tu.. ianya satu nasihat yang baik.. tq diana.. akak selalu berharap akak takde tak suka dengan orang sebab rasa tak best bila ada perasaan macam tu.. tp kita manusia ni banyak sangat kekurangan kan.. semoga kita dapat sama2 memperbaiki diri insyaALLAH..

Reply
avatar
hainom OKje
admin
10 December 2014 at 18:35 ×

Marah betul tu DR......nanti dah sejuk hati tu masukkan nama dlm doa balik yeh hihi

Reply
avatar
Asha Lya
admin
12 December 2014 at 18:04 ×

Ehh sama la, apa guna lgi nak ambik tahu tntgnya kan..dah x suka

Reply
avatar
Mummydearie
admin
16 December 2014 at 15:56 ×

Kalau saya dah tak suka, memang tak mahu sebut langsung namanya apatah lagi bersua muka tapi takdalah sampai nak mencaci mengutuk. Adatlah kalau dah tak suka, buat apa pun memang tak sukalah jawabnya.

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment