BEKAS SUAMI ABBY ABADI NAK JADI PELAKON PULAK.



PETALING JAYA: Bekas suami kepada artis Abby Abadi iaitu Muhammad Noor Farhan Che Bakar sudah bersedia untuk menjadi pelakon selepas kontroversi perceraiannya dengan wanita itu tidak lagi diperkatakan.

Farhan, 26, berkata, dia sudah menjalani beberapa uji bakat termasuklah sesi fotografi dengan majalah hiburan.

"Saya ingin cuba nasib dalam bidang lakonan dan tidak kisah watak apa yang ingin diberikan asalkan ia memberi pengalaman dan laluan kepada saya berada dalam bidang ini.

"Sebelum ini saya memang tidak ada pengalaman berlakon tetapi saya sangat berminat dan ingin cuba sahaja dulu dalam bidang ini," ujarnya kepada mStar Online, ketika dihubungi di sini, Jumaat.

Tambah Farhan, selepas perceraiannya dengan Abby Abadi pada Mei lalu, dia ada menerima tawaran berlakon namun terpaksa ditolak kerana belum bersedia.

Katanya, kini adalah masa yang paling sesuai berikutan kontroversi perceraian yang dilaluinya sudah mulai reda.

Sementara itu,  sebagai persediaan menjadi seorang artis dia kini mula meluangkan masa ke gim bagi membina badan.

"Selepas bercerai ada juga yang risik dan tawarkan saya untuk berlakon tetapi saya tolak kerana rasa tidak bersedia lagi mungkin faktor badan saya.

"Baru-baru ini ada kawan bertanya semula tentang tawaran lakonan dan saya fikir ini masa yang sesuai," ujarnya.

Sementara itu, Farhan turut memberitahu niat untuk berlakon dipendam sejak berkahwin dengan aktres tersebut.

Dia pernah mengutarakan hasrat berkenaan namun ditentang oleh bekas isterinya itu.

"Dulu saya pernah cakap dengan dia yang saya ingin cuba nasib jadi pelakon tetapi dia tidak benarkan langsung. Sekarang ini senang, tidak banyak yang perlu difikirkan," ujarnya.

Muhammad Noor Farhan dan Abby atau atau nama sebenarnya Arbaiyah Abd Manan, 37,  bernikah pada 9 Julai 2013 di Selatan Thailand.

Mereka disahkan bercerai pada 9 Mei lalu dengan talak satu.

**********

*Pergi Ujibakat

*Pergi Gym

Wah..dah memang kemaruk nak jadi artis sangat nih..
nampak sangat dia kawen dengan Abby pun sebab gila glamour...

huhuhu..

kesian Abby..

sekian..


Previous
Next Post »

12 komen disini

Click here for komen disini
Etuza Etuza
admin
19 December 2014 at 20:50 ×

ini dia bekas suami aby abadi..nasib lah jadi retis ada ja bercerai berai...moga ada hikmah pada apa yang berlaku. kena lihat apa sebenar hikmahnya

Reply
avatar
Etuza Etuza
admin
19 December 2014 at 20:51 ×

ini dia bekas suami aby abadi..nasib lah jadi retis ada ja bercerai berai...moga ada hikmah pada apa yang berlaku. kena lihat apa sebenar hikmahnya

Reply
avatar
MG schmidt
admin
19 December 2014 at 21:19 ×

erk ...
baru ada peluang kot dia ni :)

Reply
avatar
paridah
admin
19 December 2014 at 22:00 ×

ADA BAKAT ADA RUPA ADA PELUANG OK JER..RAMAI JUGA YG BRKHWIN ARTIS TP XTERINGIN NK JD ARTIS..

Reply
avatar
Fadzi Razak
admin
19 December 2014 at 22:48 ×

Okay. Okay. Okay.

Sebenarnya tak boleh terima berita ni. Hahahha. Mampu cakap okay je.

Reply
avatar
Siti Fatimah
admin
20 December 2014 at 09:21 ×

pas ni glamour la kan..

Reply
avatar
Mila Hilas
admin
20 December 2014 at 09:33 ×

rupanya gila glemer jugak laki ni...agknya dia kwen dgn abby pn sbb nk glemer..kesian sggh..budak x matang ni

Reply
avatar
22 December 2014 at 15:16 ×

saya pun bnyak dah orang offer berlakon, saya je yang tanak (ayat depan kamera)

Lu mau belakon ka?watak pokok kaktus (keadaan sebenar)

P/s : semoga pilihan dia tepat kali ni :)

Reply
avatar
hainom OKje
admin
22 December 2014 at 17:20 ×

Laki dia, muka pun boleh tahan.....bolehlah kot nak berlakon, tak de sapa nak halang

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment