Breaking

Sunday, 7 December 2014

ANAK DARA UMUR 107 TAHUN

Assalamualaikum..

Ini baru betul2 rare!hahah..
yang ni baru kita boleh panggil anak dara tua..;p
umur dah 107 tahun tapi masih dara giteww..
pandai makcik jaga diri ye?/
ekekek..



CORNWALL – Seorang anak dara berusia 107 tahun, Clara Meadmore mengakui dia tidak pernah melakukan hubungan seks, lapor sebuah akhbar semalam.

Perawan warga emas itu meraikan hari jadinya yang ke-107 pada Ahad lepas.
Ditanya bagaimana dia mengekalkan daranya sejak sekian lama, wanita itu menyatakan, dia terlalu sibuk dan percaya seks cuma mengganggu kehidupannya.

Menurut Clara yang berasal dari sini, England, semasa usianya remaja pada tahun 1920-an dan 1930-an, seks adalah untuk wanita yang telah berkahwin.

Dia tidak berhasrat untuk berumah tangga dan pernah menolak beberapa lamaran sebelum ini.

“Orang pernah bertanya sama ada saya homoseks dan jawapannya adalah tidak,” kata Clara.

“Saya mempunyai ramai kenalan lelaki tetapi tidak berminat dengan seks atau perkahwinan,” tambahnya.

Tapi sayang la....
kenapa sibuk dijadikan alasan untuk perkara yang indah itu??
maksud saya perkahwinan la ye..
jangan salah sangka pulak..hahaha..

Pengajaran nih...
jangan terlalu sibuk sampai terlupa tentang nak ada anak
dan keluarga sendiri ye ..

sekian..

20 comments:

  1. bakpo dio tak kawen... hewhehw

    ReplyDelete
  2. 107 tahun abaq hang.. mmg lama lah kan

    ReplyDelete
  3. Ada seorang jiran wanita komuniti tempat saya tinggal berusia 80an tapi masih anak dara. Kononnya masa muda dia sangat cantik.. Dia terlalu memilih pasangan hingga akhirnya usia semakin tua dan tiada lagi yang sudi memilihnya untuk dijadikan isteri...

    ReplyDelete
  4. kalau memang xada jodoh, nak buat macam mana kak... mungkin si dia menunggu di syurga sana..

    ReplyDelete
  5. Asalam siapa nak jaga jika tiada anak. apapun dia bahagia sebegitu..kesian semakin tua ...

    ReplyDelete
  6. adoiii rugi2.... err maksud sha... perkahwinan jugak... haha

    ReplyDelete
  7. rugi nya tak kawin !!!! ha ha ha...
    apa pun, lain org lain keinginan, kan?

    ReplyDelete
  8. Mujur diaa bkn Islam... sebab dalam Islam berkahwin dapat pahala :)

    ReplyDelete
  9. Ni nenek dara. bukan anak lagi dah ni.

    ReplyDelete
  10. diana, bukan panggil makcik, boleh panggil opah dah. hihii...

    ReplyDelete
  11. memang ada segelintir orang macam ni..malas fikir pasal perkahwinan..dalam negara kita pon ada kot..tapi mungkin umur takdelah sampai beratus..60 an..dah meninggal

    ReplyDelete
  12. Padahal cantik orangnya kan DR....itulah yg dikatakan jodoh dah meninggal kot

    ReplyDelete
  13. Salam, wah..no komen, tapi sy agak terpana dgn komen dpd Hainom OKje..serius, mungkin betul..sbb itu nenek ni tak terbuka hati langsung dgn sesiapa..Allahuakbar...

    ReplyDelete
  14. Biar btl, pjgnya umur nenek ni..trgamam sekejap

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox