ANAK DARA UMUR 107 TAHUN

Assalamualaikum..

Ini baru betul2 rare!hahah..
yang ni baru kita boleh panggil anak dara tua..;p
umur dah 107 tahun tapi masih dara giteww..
pandai makcik jaga diri ye?/
ekekek..



CORNWALL – Seorang anak dara berusia 107 tahun, Clara Meadmore mengakui dia tidak pernah melakukan hubungan seks, lapor sebuah akhbar semalam.

Perawan warga emas itu meraikan hari jadinya yang ke-107 pada Ahad lepas.
Ditanya bagaimana dia mengekalkan daranya sejak sekian lama, wanita itu menyatakan, dia terlalu sibuk dan percaya seks cuma mengganggu kehidupannya.

Menurut Clara yang berasal dari sini, England, semasa usianya remaja pada tahun 1920-an dan 1930-an, seks adalah untuk wanita yang telah berkahwin.

Dia tidak berhasrat untuk berumah tangga dan pernah menolak beberapa lamaran sebelum ini.

“Orang pernah bertanya sama ada saya homoseks dan jawapannya adalah tidak,” kata Clara.

“Saya mempunyai ramai kenalan lelaki tetapi tidak berminat dengan seks atau perkahwinan,” tambahnya.

Tapi sayang la....
kenapa sibuk dijadikan alasan untuk perkara yang indah itu??
maksud saya perkahwinan la ye..
jangan salah sangka pulak..hahaha..

Pengajaran nih...
jangan terlalu sibuk sampai terlupa tentang nak ada anak
dan keluarga sendiri ye ..

sekian..
Previous
Next Post »

20 komen disini

Click here for komen disini
Mek Onie
admin
7 December 2014 at 14:19 ×

bakpo dio tak kawen... hewhehw

Reply
avatar
Azrin Rahim
admin
7 December 2014 at 14:23 ×

107 tahun abaq hang.. mmg lama lah kan

Reply
avatar
JR
admin
7 December 2014 at 16:40 ×

Ada seorang jiran wanita komuniti tempat saya tinggal berusia 80an tapi masih anak dara. Kononnya masa muda dia sangat cantik.. Dia terlalu memilih pasangan hingga akhirnya usia semakin tua dan tiada lagi yang sudi memilihnya untuk dijadikan isteri...

Reply
avatar
Zizie Zack
admin
7 December 2014 at 20:34 ×

kalau memang xada jodoh, nak buat macam mana kak... mungkin si dia menunggu di syurga sana..

Reply
avatar
Etuza Etuza
admin
7 December 2014 at 23:33 ×

Asalam siapa nak jaga jika tiada anak. apapun dia bahagia sebegitu..kesian semakin tua ...

Reply
avatar
8 December 2014 at 02:07 ×

adoiii rugi2.... err maksud sha... perkahwinan jugak... haha

Reply
avatar
8 December 2014 at 08:43 ×

rugi nya tak kawin !!!! ha ha ha...
apa pun, lain org lain keinginan, kan?

Reply
avatar
Myra Jay
admin
8 December 2014 at 09:30 ×

Mujur diaa bkn Islam... sebab dalam Islam berkahwin dapat pahala :)

Reply
avatar
LydSunshine
admin
8 December 2014 at 11:57 ×

Ni nenek dara. bukan anak lagi dah ni.

Reply
avatar
8 December 2014 at 15:01 ×

diana, bukan panggil makcik, boleh panggil opah dah. hihii...

Reply
avatar
Aisy Nasiha
admin
8 December 2014 at 15:36 ×

Panjang umo dia kan..

Reply
avatar
Mar Mansor
admin
8 December 2014 at 16:09 ×

memang ada segelintir orang macam ni..malas fikir pasal perkahwinan..dalam negara kita pon ada kot..tapi mungkin umur takdelah sampai beratus..60 an..dah meninggal

Reply
avatar
hainom OKje
admin
8 December 2014 at 16:19 ×

Padahal cantik orangnya kan DR....itulah yg dikatakan jodoh dah meninggal kot

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
8 December 2014 at 16:30 ×

Salam, wah..no komen, tapi sy agak terpana dgn komen dpd Hainom OKje..serius, mungkin betul..sbb itu nenek ni tak terbuka hati langsung dgn sesiapa..Allahuakbar...

Reply
avatar
9 December 2014 at 21:58 ×

jodoh tak kesampaian mungkin.

Reply
avatar
Asha Lya
admin
12 December 2014 at 18:49 ×

Biar btl, pjgnya umur nenek ni..trgamam sekejap

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment