Skip to main content

SEBAK TENGOK PERSEMBAHAN FYN JAMAL DALAM MUZIK-MUZIK 29 SEPARUH AKHIR


Assalamualaikum...

Tengok muzik-muzik tak malam tadi..
saya tengok masa lagu Dayang Norfaizah je..
Sebab saya suka lagu dayang Norfaizah tu..


Tapi hari ni
buka je facebook
tak ramai yang cerita pasal lagu tu berjaya..
lebih banyak yang cerita pasal
Fyn jamal menangis ketika menyanyi lagu Arjuna Beta..

gigih saya mencari semula video persembahan dia semalam..
memang sebak pun..
Lagi2 pada mereka yang tahu dan mengikuti
kisah Arjuna nya..
mesti sedih..kan??

Baca komen2 kat IG Fyn jamal pun
rata2nya memang suka dengan persembahan dia..
Siap ada yang menangis jugak tu..

tahniah Fyn jamal...


sekian..

Comments

  1. Memang minat fynn jamal... Ada soul dlm nyanyiannya

    ReplyDelete
  2. apa kisah lagu tu sebenarnya? hihi. terlepas keretapi ni.

    ReplyDelete
  3. Saya tengok dia nyanyi semalam ... Sedih jer dengar, sampai nangis dia nyanyi ... Kisah sape sebenar nyer ? Arjuna tu anak dia ker ? Sakit ker ?

    ReplyDelete
  4. aku pun akui meremang la jugak bulu roma masa dengar fynn nyanyi..penuh feel dan penhayatan tue masa dia nyanyi..kiranya dia nyanyi jujur

    ReplyDelete
  5. Semalam tengok pun sebab nak dengar fynn jamal nyanyi. Sungguh best dan sebak. T_T

    ReplyDelete
  6. Lya x tgk smlm, lirik lagunya penuh prasaan.msti punyai mksd trsirat

    ReplyDelete
  7. tak tengok pulak..nanti nak cari kat youtubelah..

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan...terus follow sini...

    x sempat tengok pun...diorang duk tengok MLM...

    ReplyDelete
  9. Watch "Fynn Jamal - Arjuna Beta (Muzik Muzik 29 Separuh …" on YouTube - Fynn Jamal - Arjuna Beta (Muzik Muzik 29 Separuh …: http://youtu.be/vAsexB5WsuY

    ReplyDelete
  10. tersentuh dengar dia nyanyi... :(

    ReplyDelete
  11. Huhu, mmg persembahan dia buat org sebak, tapi sebenarnya saya tak minat langsung lagu tu. Tetibe rasa tak normal sebab smua org puji lagu tu sedap.

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …