Saturday, 22 November 2014

SEBAK TENGOK PERSEMBAHAN FYN JAMAL DALAM MUZIK-MUZIK 29 SEPARUH AKHIR


Assalamualaikum...

Tengok muzik-muzik tak malam tadi..
saya tengok masa lagu Dayang Norfaizah je..
Sebab saya suka lagu dayang Norfaizah tu..


Tapi hari ni
buka je facebook
tak ramai yang cerita pasal lagu tu berjaya..
lebih banyak yang cerita pasal
Fyn jamal menangis ketika menyanyi lagu Arjuna Beta..

gigih saya mencari semula video persembahan dia semalam..
memang sebak pun..
Lagi2 pada mereka yang tahu dan mengikuti
kisah Arjuna nya..
mesti sedih..kan??

Baca komen2 kat IG Fyn jamal pun
rata2nya memang suka dengan persembahan dia..
Siap ada yang menangis jugak tu..

tahniah Fyn jamal...


sekian..

13 comments:

  1. Memang minat fynn jamal... Ada soul dlm nyanyiannya

    ReplyDelete
  2. apa kisah lagu tu sebenarnya? hihi. terlepas keretapi ni.

    ReplyDelete
  3. Saya tengok dia nyanyi semalam ... Sedih jer dengar, sampai nangis dia nyanyi ... Kisah sape sebenar nyer ? Arjuna tu anak dia ker ? Sakit ker ?

    ReplyDelete
  4. aku pun akui meremang la jugak bulu roma masa dengar fynn nyanyi..penuh feel dan penhayatan tue masa dia nyanyi..kiranya dia nyanyi jujur

    ReplyDelete
  5. Semalam tengok pun sebab nak dengar fynn jamal nyanyi. Sungguh best dan sebak. T_T

    ReplyDelete
  6. Lya x tgk smlm, lirik lagunya penuh prasaan.msti punyai mksd trsirat

    ReplyDelete
  7. tak tengok pulak..nanti nak cari kat youtubelah..

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan...terus follow sini...

    x sempat tengok pun...diorang duk tengok MLM...

    ReplyDelete
  9. Watch "Fynn Jamal - Arjuna Beta (Muzik Muzik 29 Separuh …" on YouTube - Fynn Jamal - Arjuna Beta (Muzik Muzik 29 Separuh …: http://youtu.be/vAsexB5WsuY

    ReplyDelete
  10. tersentuh dengar dia nyanyi... :(

    ReplyDelete
  11. Huhu, mmg persembahan dia buat org sebak, tapi sebenarnya saya tak minat langsung lagu tu. Tetibe rasa tak normal sebab smua org puji lagu tu sedap.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();