Sunday, 16 November 2014

GENG BIKERS MACAM BABI KELAPARAN

Assalamualaikum...

Biar gambar berbicara..



huhu..Geng2 bikers..cer komen sikit!!

sekian,,,

12 comments:

  1. Nak cakap pun tak berani gak. Yang paling buruk pun mat rempit kot. Yang bikers satu geng nie biasanya Cik Iman tengok selalu buat kebajikan kat dalam TV. Tak tau la perangai diorang macam mana kat luar tu.

    ReplyDelete
  2. mama dari tadi berada di highway dalam perjalanan pindah.. banyak jugak jumpa bikers ni.. tapi, takde lah dorang perangai macam yang dinyatakan..

    terkedu jugak baca benda ni kat fb semalam...

    ReplyDelete
  3. Selalu join geng2 bikers... Takde la pulak kitorg perangai cam gini.....
    Abg ni kalau nak join geng bikers cakap je la......
    Hehehhhehee...
    Tapi bile baca ni mendidih jugak....
    Jangan sebab geng2 ntah mane yang dia jumpe....
    Habis semua bikers nak dilabel gitu.....
    Ini kurang ajar name dia!

    ReplyDelete
  4. kasarnya. tapi setakat jumpa geng bikers, xde pulak gitu. salam kenal.

    ReplyDelete
  5. terase abg2 bikers . tp ade betulnya jugak kot

    ReplyDelete
  6. Mungkin segelintir jak kot sebab saya tak kenal sangat ngan abam2 bikers kecuali ex saya dulu tapi saya tak pernah tengok dye konvoi so saya tak taulah.

    ReplyDelete
  7. Sikap individu tu sendiri yg mencorakkan perangai..tak kisah geng ape pun kot

    ReplyDelete
  8. kot ye pon, tak elok samakan orang dgn xxx tu..huhu

    ReplyDelete
  9. Ya ke mereka macam tu? Tapi umpamakan mereka macam babi kelaparan tu macam terlampau sangat. Memang tak berapa sedap nak dengar.

    ReplyDelete
  10. Salam, hahaha amek kau~ geng bikers..kau ingat kau ramai, kau boleh buat sesuka hati~~~ eh2 tetiba aku tersokong org yg marah tu pulak :p

    ReplyDelete
  11. Salam, hahaha amek kau~ geng bikers..kau ingat kau ramai, kau boleh buat sesuka hati~~~ eh2 tetiba aku tersokong org yg marah tu pulak :p

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();