Skip to main content

GARA-GARA GAMBAR KAKI NORA DANISH JOHAN ASARI DIGELAR USTAZ MIANG

Assalamualaikum....

Selalu orang cakap Johan Asari ni playboy,..Mudah jatuh cinta tengok perempuan cantik  dan ada yang kata dia ni mulut manis depan perempuan.Dan benda ni pun diakui oleh seorang pelakon wanita  dulu..kan??

Ada juga kata dia ni alim sikit..kalau tengok post2 dia kat IG memang sentiasa diselitkan dengan kata2 supaya mengingati Allah,supaya sentiasa bersyukur dan sebagainya la..




Tapi ada satu gambar ni memang jadi perhatian la.



Ramai yang kritik caption yang dibuat Johan di laman IG nya ni...Memang kata2 nya tu sedap didengar tuan punya kaki..heheheh..tapi pandangan orang pada dia tentang "alim" tu mungkin tercalar sikit la..

Ada yang kata dia ustaz miang..ekekekek

sekian...

Comments

  1. EEEEEEE bengong jugak eh caption dia ahahahahhaahh.
    Betul lah sikit. Ustaz yg boleh tahan encem tp miang ciked ekeekee

    ReplyDelete
  2. Ayat seribu makna ni.. bagi yg nak pikir positif xda hal, yang nak terjemahkan kepada negatif , maka jadilah hal..

    ReplyDelete
  3. lebih elok kalau dia snap muka dari kaki..sedih sungguh..

    ReplyDelete
  4. jarangg org amek gamba kaki.. die nak buat kelainan kot..

    ReplyDelete
  5. adoi.... tu yang malas nak dengar atau taksub dengan orang yang "beragama lah sangat" ni :) camni laa kekdahnya...

    ReplyDelete
  6. Aduhai, Johan! Tak dapat snap muka cantik, kaki cantik pun jadilah buat tatapan. Macamana nak bergelar real ustaz macam ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …