Skip to main content

GAMBAR ZAHIRIL ADZIM SOLAT DI TEMPAT LETAK KERETA

Assalamualaikum..

Oleh sebab ada yang cari gambar pelakon Zahiril Adzim solat di tempat letak kereta
jadi kita letak la kat blog ni ye..
Gambar orang solat pun nak tengok ye??
ekekek..


nah ..Ambik..
Dia solat sama je macam kita solat..tak de beza pun..hahahah..



Sebenarnya gambar ni memang tengah diperkatakan sekarang ni..
ada yang punya  macam2 pendapat..
bersangka baik je la..
anggap je la tempat tu memang surau tak de..
dan mungkin surau berkunci..
dan dia nak balik pun tak sempat..
Aggap macam tu je la walaupun cerita saya ni entah betul entah tidak..

Orang solat pun nak mengata..
apa la awak ni..
eheheheh


Comments

  1. apa nak dipelikkan..kalau time tengok bola kat stadium kat celah-celah tangga pun ada orang solat.

    ReplyDelete
  2. ntah...
    apa nak dipelikkan?? mungkin ada surau tapi jauh kepe... hahaha ni husnudzon lebih ni... tapi takpe la, Allah yang menerima solat dia, bukan manusia2 pun... daripada yang tak solat tu lagi teruk :D

    ReplyDelete
  3. Peliks manusia ni. Hahahah! Solat di mana je pun. Janji solat.

    ReplyDelete
  4. betul bersangka baik lebih baik=)
    masa kat jepun pun kami kenkadang redah jer semayang kat memana yg boleh.

    ReplyDelete
  5. buat baik pun org nak persoalkan..biar jelh kan.

    ReplyDelete
  6. mungkin kalau pi surau pun suarau penuh...solatlah kat mana2 pun...

    ReplyDelete
  7. solat boleh dimana2 jnji tempat tue bersih...

    ReplyDelete
  8. tak solat, org kata.
    solat, pun org kata.
    tu lu mulut manusia
    semua salah.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..at least dia solatkan..
    Biarla apa pun niat dia..
    ALLAH shj yg berhak menilai..

    ReplyDelete
  10. hehehehehe yang penting, dia solat. And islam itu mudah, kita jer yang menyusahkan.

    ReplyDelete
  11. solat di mana2 pun x kisah, janji kita yakin tempat tu bersih. cuma klo ada rasa was2 tu better kita jgn la. tp klo hati kata confirm bersih, x salah solat kat situ. wallahua'lam

    kak, yg pasal paypal tu utk urusan bayaran geniee, boleh juga guna bank maybank. esok jam 10 a.m sy ada terbitkan entry pasal ni.

    ReplyDelete
  12. tula.. solat pun nak kata. kira bagus la tu, solat jugak daripada yang tak solat langsung kan.. huhu.

    ReplyDelete
  13. ada baca jugak malam ASK tu.. penganjur tak sediakan ruangan solat tu patut di persoalkan bukan isu retis ni solat kat memana

    ReplyDelete
  14. walau dimana saje..tiada halangan utk solat..islam itu indah..

    ReplyDelete
  15. mulut manusia mmg semuanya lah x kena.
    buat baik mengata. buat jht lagi la.
    moga2 yg baik2 je dtg pd kita semua kan kak diana :)

    ReplyDelete
  16. kt mana-mana pun blh solat asalkan suci dan bersih... apa nak pelik kan... kt luar negara muslim slu solat di merata tpt... tepi pintu pub pun solat... org lau-lalang x kisah... wluun mereka non muslim... tpt kita yg muslim ramai nie lak jd masalah.... ermmmm

    ReplyDelete
  17. Yang penting dia tunaikan kewajipan

    ReplyDelete
  18. Kalau kat luar megara ramai je solat kat tempat umum.. tp kan kak, deno pernah je jumpa org solat kat tmpt umum kat terenggannu ni.... hari tu nampak kat pasar malam.......

    ReplyDelete
  19. betullah manusia ni ... orang solat pun nak bising2 .. huhu

    ReplyDelete
  20. Kalau orang lain solat macam tu, tak ada orang sibuk nak sebar gambar. Hahah.

    ReplyDelete
  21. Tak salahlah.....apa salahnya dah tak jumpa surau....solat jerlah kat mana mana....

    ReplyDelete
  22. Salam, haa aku ad bace di FB...dlm hati diorg tu dh tak boleh nak terdetik benda2 yg baik dan positif lagi ke ek smpi nampak org tgh bersolat kat tempat tersembunyi cmtu pun dia terdetik org tu nak menunjuk2..hadoi~

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …