Saturday, 22 November 2014

GAMBAR-GAMBAR PERKAHWINAN SYARIF SLEEQ

Assalamualaikum..

Sejak dari tengahari tadi IG macam kena bom dengan gambar2 perkahwinan Syarif Sleeq dan pasangan nya Malaque Mahdaly, 25 yang juga bekas peserta Singapore Idol musim ketiga.Memang cantik la gambar perkahwinan diaorang berdua nih..

Dengan 4 pasang baju yang memang meletop habis.Kalau nak letak semua gambar memang jenuh la kan..jadi saya dah pilih sebahagian gambar untuk tatapan kawan2..

Mana lah tau kot2 ada jugak yang nak buat majlis macam ni..kan??



















Pelamin simple giler..Korang buat je pelamin gini..Jimat sikit.nampak moden.tak de dah kerawang2  bagai.tak de gantaung2 bunga...ketinggalan dah semua tu..hehehe

Amacam suka tak??

Selamat pengantin baru Syarif...

Sekian.



9 comments:

  1. ehh mamat handsome ni da kawen! wuuuu

    pehh inai dia sangat memukau la. hoho

    ReplyDelete
  2. Sungguh x kenal..hehhe..salam perkenalan dear..
    kisahpondokkecil.com

    ReplyDelete
  3. Mmg simple... kos agk nyer x smpi 1000 ;-)

    ReplyDelete
  4. suka...lagi suka kalau kena taja..hahahahahaha

    ReplyDelete
  5. pujaan hati saya dah kawenn laa.. hehehe.. dia handsome..

    ReplyDelete
  6. Cun habis tema perkahwinan diorang...simple betul dan sgt elegan...diana tetiba nak sanding lg sekali...hahhahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();