GAMBAR-GAMBAR COMEL ANAK BIENDA - LAXIENDRA NAMIRAZ

Assalamualaikum...

Pada 23 0ktober yang lalu  penyanyi dan pelakon Bienda telah selamat melahir kan seorang bayi perempuan yang diberi nama  Laxiendra Namiraz Kamarul Zariman.
Bienda juga mempunyai seorang anak perempuan bernama Lavienda Namiraz..
Jom tengok gambar2 bienda bersama anak2 dan suaminya..








sekian...

Post a comment

19 Comments

  1. Nama anak bukan main lagi .. tapi memang comel :)

    ReplyDelete
  2. comelnye bienda sekarang.. kurus.. nama anak pon klasik..

    ReplyDelete
  3. commelnyaaaa :)
    makayah nya encem n cntek kn ^^

    ReplyDelete
  4. mestila anak nya lawa... tengok la maknya pon mata biru!

    ReplyDelete
  5. Comelnyerrrrrr anak2 Bienda ni...

    Tapi nak sebut nama kemain tergeliat lidah ha :D

    ReplyDelete
  6. Owh! Dah dua orang dah anak dia...dah lama tak dengar cerita sejak dah tak ke udara di tv9..

    ReplyDelete
  7. comeyyyy sangat !! bienda pun muka ala2 pakistan sket... memang comeyyy anak dia...

    ReplyDelete
  8. Pe mksd nama tu ye, leh bg nama anak sdra ti....;-)

    ReplyDelete
  9. Salam, wahh..cantik anak bienda yg sulung tu, yg baby tu pun comel..haha nama dia..ish3..hebat belaka..harap atuk nenek dia tak tergeliat lidah nak sebut, haha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)