BIAR TUAN GURU NIK AZIZ SAJA YANG BERBICARA

Assalamualaikum...

Saya malas nak cakap apa...
baca je la apa TGNA nak kata apa ni..



Faham??
nak marah ni..mujur ada TGNA ni
untuk luahkan apa yang saya rasa..
jadi tak payah saya nak buat karangan panjang2 untuk
luahkan perasaan..
sedih makcik tau..huhu...

Sekian...


Post a comment

9 Comments

  1. Deep betul kata-kata seorang ulama. . ;)

    ReplyDelete
  2. singgah pagi
    hari ini bz skit
    nak mengemas kat office

    ReplyDelete
  3. Mendalam maksudnya. Dan betul apa yg di perkatakan.

    ReplyDelete
  4. ni mesti ada komen pelik² kt entry siput tu eh? hihi klu dh TERmakan boleh taubat jgn ulang lg...lbh berhati² lps ni..jgn lak kata ssh nk samak darah..aihh -.-'

    ReplyDelete
  5. halal haram perkara penting yang utama pelru diambil kira tak kisahlah dalam apa sekalipun

    ReplyDelete
  6. Salam, haa mudah sikit bila ada ulama' yg lebih pakar bincangkan tentang benda2 mcm ni kan kak..lagi indah kalau zaman skg ni Nabi Muhammad masih hidup, boleh dptkan tunjuk ajar dan bimbingan terus dpd baginda... :'(

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)