Monday, 3 November 2014

BETUL KE DATO ALIFF SYUKRI TERLAJAK LARIS PERNAH BUAT PEMBEDAHAN PLASTIK??

Assalamualaikum..

Dok belek2 gambar kat IG Dato Aliff Syukri ni 
tiba2 nampak gambar yang muka dia berbalut
kat hidung tu...
katanya itu gambar masa dia kemalangan jalan raya beberapa tahun lepas..


Dari kemalangan itu lah dia cuba menghasilkan produk 
yang berkesan untuk memulihkan kulit wajah..


Tapi ada yang tak percaya..
Diaorang kata tak nampak macam kemalangan pun..tapi nampak macam buat pembedahan plastik untuk betulkan hidung..

Ye ke??
tak pandai nak telek2 hidung orang ni..
cer awak tengok..
beza sangat ke hidung dulu dengan sekarang???

dahulu(umur 18 tahun)

sekarang...




nampak macam sama je..
kalau betul dia buat hidung pun buat rugi duit je
sebab tak de beza pun hidung dulu dan sekarang
...hehe..ataupun saya yang tak pandai tengok???hahahah

sekian...

20 comments:

  1. tau jugak sebab eksiden... tu yang terpaksa buat pembedahan...

    ReplyDelete
  2. macam sama je..gambar masa 18 tahun pun dah nampak yang dia memang dah hensem , tak payah kalut nak bedah apa pun..huhu

    ReplyDelete
  3. Dia masuk hero remaja ke? Mmg henseng dia ni. Sesuai la jadi duta produk sendiri. Cuma karektor yg dia create dalam terlajak laris tu memang annoying gile suara dia. haha.

    ReplyDelete
  4. Salam singgah sini sis...tapi nampak macam sama jer kan...dah hidung dia memang mancung pun...

    ReplyDelete
  5. Rasanya dia pun tak hingin tukar hidung, hidungnya dah sempurna dan elok pun. Warna kulit pun tak perlu tukar, dah molek sangat. Cuma yang mungkin perlu ditukar ialah suaranya...:)

    ReplyDelete
  6. Tak taulah pulak saya tentang benda nie. Tapi kalau betul dye eksiden, bolehkan?

    ReplyDelete
  7. Saya tengok sama je hidungnya dulu dan sekarang. Nanti jap, biar saya lebih details lagi, saya ukur dengan pembaris ek ^_^

    Dia ni kalau tengok handsome orangnya tapi bab jadi model ala-ala Azwan ni memang tak suka betul. Meluat pun ada. Sayanglah muka lawa-lawa gini jadi gitu!

    ReplyDelete
  8. tu la pasal . hahaa sama je tngok

    ReplyDelete
  9. same je hidungnye.. pandai2 je org nie buat cerita kan kak diana..huhu

    ReplyDelete
  10. Mmg betul laa eksiden....muka dato remuk...so mmg patut laa kalau dato nak buat pembedahan plastik....bukan saje2 nak buat muka baru....kalau kene kat korang muka remuk sbb eksiden mesti korang pon buat jugak....akai ada ka

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();