Skip to main content

ARTIS SENDU KAHWIN DAPAT TAJAAN 200K..BERBALOI KE??

Assalamualaikum..



Artis sendu kawen pun ada penaja..
kau yang terkenal,
hot, cantik,ramai lelaki himpit ni tak de siapa ke yang taja..
ekekek??soalan mintak tenyeh cili nih..

Sebenarnya makcik baru lepas baca pasal artis 2 orang ni..
Tak tahu pun yang mereka ni artis.
tak pernah tengok pun belakon citer apa..
(dah siang malam tengok drama korea mana la kau nak kenal artis malaysia ni..)


Cerita pasal taja2 nih..
syarikat2 atau butik2 pengantin yang taja diaorang ni,
rasa berbaloi ke nak taja ye??
sebab nya kalau setakat nak taja baju pengantin yang biasa2 je
baik taja artis popular..
sebab baju biasa2 ,tapi guna artis popular
secara tak langsung orang nak tahu baju pengantin dia dari mana..



Tapi kalau artis sendu..
orang kenal pun tidak..
kau nak taja baju pengantin biasa2  je ke???
agak2 orang nak tak tahu baju dia dari mana??
malas nak ambik tau..tengok gambar dah la..KAN??



Kalau kau nak taja artis sendu gini kau kena
taja dia baju yang lain dari yang lain..
Mungkin yang berkepak tinggi sampai paras kepala..
baru orang buka mata tengok baju pengantin yang kau taja..
mesti orang akan tertanya2..
"siapa buat baju dia tu..cantik la..unik.."



Betul tak??ke tak betul??

tapi ada jugak yang taja tu sebab itu sedara dia kawen..
atau pun kawan baik..Bukan sebab artis tu boleh
lariskan pakaian kat butik dia..
kan??apa pun pengantin jugak yang untung..jimat duit..

sekian..


Comments

  1. rejeki...sendu pun sendu la...penaja dh xde pilihan....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tu namanya rezeki terpijak kot... dia tak terkenal..tapi si penaja suka taja dia sebab ada aura dalam diri dia...kan...

    apapun tuah dan rezeki orang lain kita tak tahu...

    p/s; thanks sudi2 ke laman mommylina..salam kenal dan salam ukhwah

    ReplyDelete
  3. Rezeki namanya tu. Mungkin dia ramai kenalan walaupun tak popular. Kdg yg popular pun belum tentu org nak taja.

    ReplyDelete
  4. bestnya aklau dapat taja2 ni kan.. rezeki :)

    ReplyDelete
  5. Apa boleh buat .. dah rezeki dia kan...
    Tapi serius tak kenal lah artis ni ...tak pernah nampak pun

    ReplyDelete
  6. As-salam diana..

    Alhamdulillah.. rezeki dia nak dapat tajaan.. beruntungnya..

    ReplyDelete
  7. haha..nak jadi artis gaklah.sendu pun boleh dapat tajaan.yang lelaki tu perasan gaklah dia berlakon.yang perempuan tak kenal

    ReplyDelete
  8. X pernh plak tahu dan knl artis ni

    ReplyDelete
  9. rezeki diorang tu..tapi tulah kawen berpenaja ni ada ke syok nye?

    ReplyDelete
  10. Yelah DR.....yg penting jimat hihi.....ada org taja . Kita? Nan hado....keluar duit sendiri

    ReplyDelete
  11. Sudah rezeki mereka. Untunglah dapat tajaan walaupun tak siapa kenal. Huhuhu....

    Napa ek masa saya kahwin dulu takda siapa yang taja. Alaaa...baru ingat. Saya pun bukan siapa-siapa. Hahaha.

    ReplyDelete
  12. Yg lelaki tu artis tp jrg ade kat dlm tv yg perempuan tu yaya maembong kak pada si sendu emma maembong anak kepada pelukis negara.. Berkenaan sendu atau tak i bergantung pada rezeki... Memberi peluang pada yg len... Artis popular dah byk duit xsponsor pon xpe... Yaya ni buat partime modelling so pada masa yg sama ditaja utk mengayakan pakaikan kami mempromosi kan syarikat kami... Pada yg nak kawen kami ada pakej semurah 21k lengkap dgn dewan (kerusi chiavari) berminat call sy ye 01111548011

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …