Skip to main content

LELAKI INI MENGUBAH MAYAT KANAK-KANAK MENJADI PATUNG

 Assalamualaikum...



rasa terkejut dan geram jugak bila saya baca satu cerita tentang seorang lelaki gila.Namanya Anatoly Maskvin berusia 47 tahun di tahan di kediaman nya kerana menggali 29 kubur kanak-kanak dan menjadikan mereka patung.
Olga

Lelaki gila ini melakukan nya sejak tahun 2011 dan telah menggali 29 kubur kanak-kanak untuk di awet menjadi seperti mumia dan kemudian mengubah mereka menjadi patung dengan mengenakan solekan dan pakaian .Malah lekai ini tinggal bersama mereka di dalam kediaman nya.


Anatoly sebenarnya adalah seorang lelaki genius malah dia boleh menggunakan 13 bahasa.Namun kebijaksaanaan nya digunakn untuk cara yang salah dan berubah menjadi satu kejahtan.Anatoly percaya apa yang dilakukan nya boleh menghidupkan kembali kanak-kanak tersebut.



Salah seorang mangsa kegilaan Anatoly adalah Olga yang meninggal ketika berusia 10 tahun akibat di bunuh. Keluarga Olga berasa sangat sedih dengan apa yang berlalu malah ianya melukakan perasaan mereka.

sekian..

Comments

  1. masyaAllah panjang nya akai dia kan...

    ReplyDelete
  2. ada jugak macam ni..macam movie pulak kan?

    ReplyDelete
  3. Salam, aisey seramnya kegilaan dia nih..meremang kalau tgk patung tu lame2, sbb ianya mayat...ko pernah tgk citer Dead Silence x kak? lebih kurang cmni lah, cuma dia ubah mayat org jadi puppet..gila betul!

    ReplyDelete
  4. ini betul ke gila ni...macam lg ekstrem dari gila

    ReplyDelete
  5. macam cerita filem pulak dah..hishh..seram ada orang macam ni..

    ReplyDelete
  6. Apakah? psycho betul..sian mayat budak-budak tu =(

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/10/cadangan-menu-dan-resipi-birthday-party-anak-1tahun-tanpa-gula-dan-garam.html

    ReplyDelete
  7. saiko gile babeng dia ni. mentakutkan ,

    ReplyDelete
  8. takde ke kerja lain nak buat tu kan

    ReplyDelete
  9. Ini memang kerja gila. Apalah gunanya jadi genius dengan kebolehan bercakap dalam 13 bahasa kalau tak membawa faedah pun dalam hidup!

    ReplyDelete
  10. Erkk.. ni sorang lagi manusia kat bumi yang pelik

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …