Skip to main content

LELAKI INI MENGUBAH MAYAT KANAK-KANAK MENJADI PATUNG

 Assalamualaikum...



rasa terkejut dan geram jugak bila saya baca satu cerita tentang seorang lelaki gila.Namanya Anatoly Maskvin berusia 47 tahun di tahan di kediaman nya kerana menggali 29 kubur kanak-kanak dan menjadikan mereka patung.
Olga

Lelaki gila ini melakukan nya sejak tahun 2011 dan telah menggali 29 kubur kanak-kanak untuk di awet menjadi seperti mumia dan kemudian mengubah mereka menjadi patung dengan mengenakan solekan dan pakaian .Malah lekai ini tinggal bersama mereka di dalam kediaman nya.


Anatoly sebenarnya adalah seorang lelaki genius malah dia boleh menggunakan 13 bahasa.Namun kebijaksaanaan nya digunakn untuk cara yang salah dan berubah menjadi satu kejahtan.Anatoly percaya apa yang dilakukan nya boleh menghidupkan kembali kanak-kanak tersebut.



Salah seorang mangsa kegilaan Anatoly adalah Olga yang meninggal ketika berusia 10 tahun akibat di bunuh. Keluarga Olga berasa sangat sedih dengan apa yang berlalu malah ianya melukakan perasaan mereka.

sekian..

Comments

  1. masyaAllah panjang nya akai dia kan...

    ReplyDelete
  2. ada jugak macam ni..macam movie pulak kan?

    ReplyDelete
  3. Salam, aisey seramnya kegilaan dia nih..meremang kalau tgk patung tu lame2, sbb ianya mayat...ko pernah tgk citer Dead Silence x kak? lebih kurang cmni lah, cuma dia ubah mayat org jadi puppet..gila betul!

    ReplyDelete
  4. ini betul ke gila ni...macam lg ekstrem dari gila

    ReplyDelete
  5. macam cerita filem pulak dah..hishh..seram ada orang macam ni..

    ReplyDelete
  6. Apakah? psycho betul..sian mayat budak-budak tu =(

    http://butikgebugebu.blogspot.com/2014/10/cadangan-menu-dan-resipi-birthday-party-anak-1tahun-tanpa-gula-dan-garam.html

    ReplyDelete
  7. saiko gile babeng dia ni. mentakutkan ,

    ReplyDelete
  8. takde ke kerja lain nak buat tu kan

    ReplyDelete
  9. Ini memang kerja gila. Apalah gunanya jadi genius dengan kebolehan bercakap dalam 13 bahasa kalau tak membawa faedah pun dalam hidup!

    ReplyDelete
  10. Erkk.. ni sorang lagi manusia kat bumi yang pelik

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …