Skip to main content

INILAH WAJAH KRISDAYANTI TANPA SOLEKAN

Assalamualaikum...


Lain sangat muka Krisdayanti ni ..
waktu awal-awal kemunuclan penyanyi ni dulu lain betul muka nya dengan sekarang ni..
masa tu dia popular dengan lagu "menghitung hari"
saya minat lagu tu..:p


Orang kata dia buat pembedahan plastik .
sebab tu muka dia dah lain.
Tengok gambar dia tak makeup ni nampak kecik sikit muka dia 
berbanding dulu..kan?/
perasan tak??
ke makcik sorang je yang perasan nih?



kalau nak dibandingkan kakak nya ,Yuni Shara lebih cantik..kan??
patut la lelaki muda pun boleh jatuh cinta kat Yuni shara nih.



sekian..

Comments

  1. Kata orang tua-tua kalau nak tengok cantik ke tak cantik seseorang wanita, lihatlah wajahnya masa dia bangun pagi....

    ReplyDelete
  2. La yuni shara tu kakak dia ke??
    Baru tau kak diana

    ReplyDelete
  3. suka lagu2 dia jek..
    secara personally takdela minat sangat..
    tapi diakan memang suka buat benda pelik2 sikit...huhu

    ReplyDelete
  4. kalau itu tafsiran cantik
    maka saya juga cantik tanpa make up..hehe

    ReplyDelete
  5. kalau itu tafsiran cantik
    maka saya juga cantik tanpa make up..hehe

    ReplyDelete
  6. cantik juga bila dia tak mekap tebal. Tebal sgt mekap nampak pelik.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum
    singgah pagi
    sory x sempat nk komen anum bz hari ini

    ReplyDelete
  8. Salam, hmm aku xnampak beza dia lah..tang mana ea?

    ReplyDelete
  9. Yuni Shara tu memang cantik. Perempuan Indon ni biasanya cantik sebab mengamalkan jamu sejak muda remaja. Lagipun kalau dah jadi artis, memanglah cantik semata dek solekan tebal.

    ReplyDelete
  10. Dah namanya artis.....memanglah sentiasa nampak cantik yek tambah lagi mekap.... Anak dia tu sebijik muka laki dia...

    ReplyDelete
  11. yuni shara memang cantik... tapi suka tengok kebanyak nenek2 kat seberang sana... cantik2 sebab kuat makan jamu... adoi... kris dayanti kata dia makan jamu... tak tau betul ke tidak :D hiks

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …