INILAH WAJAH KRISDAYANTI TANPA SOLEKAN

Assalamualaikum...


Lain sangat muka Krisdayanti ni ..
waktu awal-awal kemunuclan penyanyi ni dulu lain betul muka nya dengan sekarang ni..
masa tu dia popular dengan lagu "menghitung hari"
saya minat lagu tu..:p


Orang kata dia buat pembedahan plastik .
sebab tu muka dia dah lain.
Tengok gambar dia tak makeup ni nampak kecik sikit muka dia 
berbanding dulu..kan?/
perasan tak??
ke makcik sorang je yang perasan nih?



kalau nak dibandingkan kakak nya ,Yuni Shara lebih cantik..kan??
patut la lelaki muda pun boleh jatuh cinta kat Yuni shara nih.



sekian..

INILAH WAJAH KRISDAYANTI TANPA SOLEKAN INILAH WAJAH KRISDAYANTI TANPA SOLEKAN Reviewed by Diana Rashid on October 30, 2014 Rating: 5

21 comments:

  1. Kata orang tua-tua kalau nak tengok cantik ke tak cantik seseorang wanita, lihatlah wajahnya masa dia bangun pagi....

    ReplyDelete
  2. La yuni shara tu kakak dia ke??
    Baru tau kak diana

    ReplyDelete
  3. suka lagu2 dia jek..
    secara personally takdela minat sangat..
    tapi diakan memang suka buat benda pelik2 sikit...huhu

    ReplyDelete
  4. kalau itu tafsiran cantik
    maka saya juga cantik tanpa make up..hehe

    ReplyDelete
  5. kalau itu tafsiran cantik
    maka saya juga cantik tanpa make up..hehe

    ReplyDelete
  6. cantik juga bila dia tak mekap tebal. Tebal sgt mekap nampak pelik.

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum
    singgah pagi
    sory x sempat nk komen anum bz hari ini

    ReplyDelete
  8. Salam, hmm aku xnampak beza dia lah..tang mana ea?

    ReplyDelete
  9. Yuni Shara tu memang cantik. Perempuan Indon ni biasanya cantik sebab mengamalkan jamu sejak muda remaja. Lagipun kalau dah jadi artis, memanglah cantik semata dek solekan tebal.

    ReplyDelete
  10. Dah namanya artis.....memanglah sentiasa nampak cantik yek tambah lagi mekap.... Anak dia tu sebijik muka laki dia...

    ReplyDelete
  11. yuni shara memang cantik... tapi suka tengok kebanyak nenek2 kat seberang sana... cantik2 sebab kuat makan jamu... adoi... kris dayanti kata dia makan jamu... tak tau betul ke tidak :D hiks

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Powered by Blogger.