Skip to main content

GAMBAR PELAKON AEDY ASHRAF BERSAMA KEKASIHNYA

Assalamualaikum..

Dah besar dah budak ni..kan??
dah ada kekasih dah pun.hehehe..
pelakon Aedy Ashraf ni kalau dulu yang kita tengok,
belakon je mesti pegang watak budak2 sekolah..kan??
tapi sekarang ni dah besar panjang pun..
Watak hero tak pernah  la tengok..kan??
 walaupun muka dia boleh la nak kata kacak jugak..
Mungkin kalau ada jambang2 ,janggut sikit boleh la jadi hero..ekekek


Dulu pernah jugak la terbaca yang dia ni agak sosial jugak..
beberapa tahun lalu la..
sekarang dah umur 21 ni mungkin baik sikit dah kot.hehe.
lagipun sekarang dah ada kekasih kena la tunjuk diri tu matang..kan??
jom tengok gambar2 Aedy Ashraf dengan kekasih nya yang cantik manis nih..


Nama gadis cantik ni Mimi.
Artis ke???entah la..Rasanya dia model je..




kalau petang2 isnin sampai khamis tu boleh la tengok drama lakonan 
Aedy Ashraf bersama Elfira Loy dalam ''separuh Jiwa ku "
di tv3 jam 4 petang.

sekian..


Comments

  1. oooo kenal kenal kenal, tapi tak pernah tau nama, bujang dah dia...

    ReplyDelete
  2. pelakon dlm drama jam 4 petang tu, watak emir. misai dia cam lawak sikit. nampak kurang sesuai dgn usianya/wajah mudanya. cantik pompuan tu

    ReplyDelete
  3. Muka masa kecik dgn beso xjauh beza, bkn ke crte tu dh pernah main kt tv9....;-/

    ReplyDelete
  4. dalam drama tu ending dia jadi gila.. masa budak2 dia berlakon film tentang bulan.. budak2 pompuan dalam filem tu pun masing2 dah jadi bini orang...

    ReplyDelete
  5. dah besar dah dia erk..bagus la dah ada awek...kurang sosial skit kot...

    ReplyDelete
  6. ooo..dia ni...nama tak tau..tengok muka baru kenal.

    ReplyDelete
  7. alahai gambo terlentok2 gitu, ehee

    ReplyDelete
  8. ooo..namanya edy....adik elfira eh

    ReplyDelete
  9. dah 21 tahun ye
    tapi muka still cam budak-budak kan?

    ReplyDelete
  10. Nama tak tahu tapi memang kenallah pelakon ni. Memang dia terkenal sebagai pelakon kanak-kanakkan. Dah besar panjang rupanya. Dah ada girlfriend pulak tu. Rasa macam baru je menonton drama masa zaman dia kecil-kecil.

    ReplyDelete

Post a comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

RESEPI BIHUN SUP DAGING SEDAP DAN MUDAH

Assalamualaikum...



Suka watermark yang mana??Yang gambar atas  atau gambar kat bawah nun ??saya buat watermark ni guna app kat enpon je ..hehe..jadi lah.kan.Dari tak de..Ok..lupa kan pasal watermark tu..Hari ni makcik buat bihun sup..Punya la sibuk hari ni letih tak tau nak cakap la..sekali bihun sup dah siap makan sikit punya berselera..Bihun sup ni yang sedap sangat atau makcik yang lapar..tak tahu la..hehehh..

Dah selalu buat bihun sup tapi tak pernah terlintas nak share resepi kat blog..hari ni makcik turunkan ilmu buat bihun sup pulak..Saya guna daging 1/2 kilo sahaja.lepas tu hiris nipis2 sebab yang nak makan ni budak2.Masak pun cepat lembut..senang budak2 nak kunyah.kalau buat jual tu biasa nampak dia potong  tebal2 dalam 1 inci...ada yang potong kecik2.Ikut suka ampa nak potong macam mana yang penting kuah kena sedap.

Untuk sambal pulak saya buat sambal kicap.saya memang tak reti makan bihun sup dengan sambal merah tu..rasa tak selesa bila makan serbuk cili yang di tambah air…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …