Skip to main content

GAMBAR: PADAH TIDUR DENGAN SUAMI ORANG

Assalamualaikum...



Ini lah yang terjadi bila wanita bergabung tenaga..heheh..
Yin Yao Li di serang 4 wanita dan salah seorang nya adalah isteri kepada lelaki yang di tiduri nya,Wanita tersebut bukan sahaja dipukul malah dia juga di heret dan dilucutkan pakaian nya.


Ramai yang melihat kejadian tersebutnamuan apa bila mengetahui apa yang wanita tersebut lakukan mereka merasakan wanita tersebut layak diperlakukan begitu..


Sehingga lah Yoa Li merayu seseorang untuk menguhubungi ambulan,baru lah dia dilepaskan dan mendapat rawatan akibat mengalami kecederaan dan trauma.


Wanita yang membantu Yoa Li mengubungi ambulan berkata mereka yang hanya mmemerhatikan apa yang terjadi adalah manusia yang mengalami masalah  hati.


kesian kan??patutnya dsi isteri tu pi berdepan dengan suami nya...bertepuk sebelah tangan tak kan berbunyi..

sekian..


Comments

  1. Hamik ko. Patutnya laki org tu pon di pukulnya skali. Tak aci pukul pompuan tu jer.

    ReplyDelete
  2. Haaaa kan dah kena. Free free je. Hish. Patutnye laki dia pun dibogelkan sekali. Hahahaha

    ReplyDelete
  3. saya setuju dengan dia
    tepuk sebelah tangan tak jadi
    patutnya laki dia pun kena gitu =)

    ReplyDelete
  4. Uish! Takutnya. Mcm tu skali hukumannya? Betul ckp Diana. Cari lelakinya. Bukan pompuan sbb bertepuk sebelah tgn mg xkan berbunyi.

    ReplyDelete
  5. Mak aihhh...marah benor dia..

    ReplyDelete
  6. Aha.tepuk sebelah tgn xberbunyi. Huhu

    ReplyDelete
  7. takkan pompuan tu je...lelaki tu pun patut kena belasah gak..

    saya tukar link blog lagi: blognisalpunya.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. lin tak setuju sangat cara gini. mungkin dorang dah tak ada belas kasihan. bukan nak sokong perangai pmpuan tu. tp ada cara lebih bermaruah kita blh buat.

    ReplyDelete
  9. Betul.. Tepuk sebelah tgn xkan berbunyi... Tnya dulu si suami...

    ReplyDelete
  10. Dasatnya.
    Suami sendiri tu, mana?
    Tak lucutkan pakaiannya ke?

    ReplyDelete
  11. Beberapa hari lepas, HD tunjuk saya drama kat youtube dimana si isteri terserempak dengan suami dalam bas dengan perempuan lain. Maka si isteri mengamuk sakan dan ikut je suaminya. Best menengoknya. Patutnya bila terjadi hal begini, lelaki yang dipersalahkan tapi kalau wanita yang 'mengaum' kita juga yang salah sebab itulah kena duakan dek suami. Sungguh menyampahkan!

    ReplyDelete
  12. ishh smpai cmtu skli..
    tula ptt ng laki2 dia kene skli

    ReplyDelete
  13. lelaki yg meniduri dia tu tak kena apa2 ke.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …