Tuesday, 16 September 2014

SHILA AMZAH DEDAH BUKTI MEDIA MELAYU DI JEMPUT

Assalamualaikum..



Ramai orang-orang media yang tak berpuas hati dengan Shila Amzah gara-gara sindiran tajam Shila Amzah yang kecewa diatas ketiaadan pihak media melayu yang membuat liputan tentang konsert yang diadakan baru-baru ini.

Artikel di dalam berita harian  mengatakan Shila Amzah tidak menjemput pihak media  ke konsert nya .Atas sebab itu tiada liputan yang dilakukan oleh media berbahasa melayu..



Hari ini Shila Amzah mendedahkan bukti bahawa dia menjemput pihak media ke konsert tersebut dan bukan seperti apa yang didakwa  di dalam sebuah artikel disiarkan oleh berita harian semalam.

sekian..

22 comments:

  1. Salam..haaa tu dia, dah keluar bukti dah pun. Tapi confirm ramai yg xpercaya dan mula putarbelitkan cerita..hai lah manusia~

    ReplyDelete
  2. mcm mcm org kita nih...dijemput tp kata xjemput

    ReplyDelete
  3. macam2 hal la...ada dijemput kata tak dijemput...huhu

    ReplyDelete
  4. panasss..bila jadi artis cenggini
    hope sheila sukses dgn kerjaya nyanyiannya

    ReplyDelete
  5. kesian shiela amzah..asyik dikecam jee...

    ReplyDelete
  6. kalau media krg bagi publisiti kena check jugak retis tu macam mana. Macam shila Amzah nak kata retis frozen takde pulak sebab dia terkenal bukan je kat Malaysia.. tak tau la mybe ada masalah lain dengan pihak media.. siapa tahu

    ReplyDelete
  7. Bagus Shila tunjukkan kebenaran. Banyak yg tak benar sebenarnya telah didedahkan akhbar mereka. Itu pun masih nak kata akhbarnya yg terbaik.. itu belum lagi soal politik..

    ReplyDelete
  8. tunjuk bukti baru ade pihak tak tuding ke SH jek.. ade la tu pihak yg x puas ati..

    * sebab letak sambal hijau cecah lempeng tu..

    kan upload pic sambal jek.. tu yg jadi sambal hijau cecah lempeng.. larikkkkkk

    ReplyDelete
  9. as-salam diana..

    entah apalah isu disebaliknya kan.. semoga yang keruh dapat segera dijernihkan hendaknya.. insyaALLAH..

    ReplyDelete
  10. Susah sebenarnya jadi artis ni. Kalau tak buat silap sekalipun, ada je benda yang nak dicari oleh pihak tertentu untuk buat cerita terhangat. Apapun, saya suka Shila Amzah ni :)

    ReplyDelete
  11. macam-macam cerita yang keluar.. dari pihak Shila, dan dari pihak media...

    ReplyDelete
  12. macam2 ada kata dia dpt sponsor dr cina la ape la...orang da berjaya rileks sudah...

    ReplyDelete
  13. banyak pihak terlibat sebab tu cerita sebenar banyak diputar belit kan

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();