Skip to main content

SHILA AMZAH DEDAH BUKTI MEDIA MELAYU DI JEMPUT

Assalamualaikum..



Ramai orang-orang media yang tak berpuas hati dengan Shila Amzah gara-gara sindiran tajam Shila Amzah yang kecewa diatas ketiaadan pihak media melayu yang membuat liputan tentang konsert yang diadakan baru-baru ini.

Artikel di dalam berita harian  mengatakan Shila Amzah tidak menjemput pihak media  ke konsert nya .Atas sebab itu tiada liputan yang dilakukan oleh media berbahasa melayu..



Hari ini Shila Amzah mendedahkan bukti bahawa dia menjemput pihak media ke konsert tersebut dan bukan seperti apa yang didakwa  di dalam sebuah artikel disiarkan oleh berita harian semalam.

sekian..

Comments

  1. Salam..haaa tu dia, dah keluar bukti dah pun. Tapi confirm ramai yg xpercaya dan mula putarbelitkan cerita..hai lah manusia~

    ReplyDelete
  2. mcm mcm org kita nih...dijemput tp kata xjemput

    ReplyDelete
  3. macam2 hal la...ada dijemput kata tak dijemput...huhu

    ReplyDelete
  4. panasss..bila jadi artis cenggini
    hope sheila sukses dgn kerjaya nyanyiannya

    ReplyDelete
  5. kesian shiela amzah..asyik dikecam jee...

    ReplyDelete
  6. kalau media krg bagi publisiti kena check jugak retis tu macam mana. Macam shila Amzah nak kata retis frozen takde pulak sebab dia terkenal bukan je kat Malaysia.. tak tau la mybe ada masalah lain dengan pihak media.. siapa tahu

    ReplyDelete
  7. Bagus Shila tunjukkan kebenaran. Banyak yg tak benar sebenarnya telah didedahkan akhbar mereka. Itu pun masih nak kata akhbarnya yg terbaik.. itu belum lagi soal politik..

    ReplyDelete
  8. tunjuk bukti baru ade pihak tak tuding ke SH jek.. ade la tu pihak yg x puas ati..

    * sebab letak sambal hijau cecah lempeng tu..

    kan upload pic sambal jek.. tu yg jadi sambal hijau cecah lempeng.. larikkkkkk

    ReplyDelete
  9. as-salam diana..

    entah apalah isu disebaliknya kan.. semoga yang keruh dapat segera dijernihkan hendaknya.. insyaALLAH..

    ReplyDelete
  10. Susah sebenarnya jadi artis ni. Kalau tak buat silap sekalipun, ada je benda yang nak dicari oleh pihak tertentu untuk buat cerita terhangat. Apapun, saya suka Shila Amzah ni :)

    ReplyDelete
  11. macam-macam cerita yang keluar.. dari pihak Shila, dan dari pihak media...

    ReplyDelete
  12. macam2 ada kata dia dpt sponsor dr cina la ape la...orang da berjaya rileks sudah...

    ReplyDelete
  13. banyak pihak terlibat sebab tu cerita sebenar banyak diputar belit kan

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …