Advertisement

WANITA MENGAMUK KEKASIH HADIAHKAN BEG TANGAN TIRUAN

Assalamualaikum...

Kisah sedih seorang lelaki di China...
Dia dimalukan di khalayak ramai apa bila kekasih nya melemparkan beg tiruan yang
dihadiahkan kepada kekasih nya itu.




Awalnya lelaki tersebut yang tinggal di luar negara
menghadiahkan beg berjenama mewah
yang dibeli diluar negara kepada kekasihnya.


Kekasihnya tidak menyangka beg tersebut adalah barang tiruan
kerana ianya dibeli diluar negara.
tidak lama kemudian dia membawa beg tersebut
ke  tempat penilai barang-barang mewah.
Dia terkejut kerana menurut penilai tersebut beg nya adalah tiruan.
mungkin berasa sangat malu wanita tersebut
terus melempar beg yang dihadiahkan kearah lelaki tersebut..
kejadian tersebut  di rakam dan di muat naik ke laman sosial..


peringatan untuk lelaki2 tak payah la nak hadiahkan
barang mewah pada kekasih kalau tak mampu..
kalau palsu cakap je palsu.
tak payah la tipu2..
dalam kes ni tak tahu la siapa yang malukan siapa..
yang pasti dua2 dah rasa malu..
hhehheh...

Mujur kat malaysia tak de
penilai barang mewah kat tempat awam macam ni.
kalau tak memang ramai la yang malu..

sekian...

Catat Komen

22 Ulasan

  1. alahai.. kesian.. fanatic sgt dengan brand.

    BalasPadam
  2. ALAHAI..ADE JUGAK GITU..DAH,JGN BUAT BINI.NNT DIA CAMPAK PINGGAN.HAHA

    BalasPadam
  3. lahai sampai camni jadi nyer
    kat msia ni tak kisah pakai tiruan
    lagi bangga tunjuk...hehe

    BalasPadam
  4. tak heran dengan baranga2 mewah ni & tak terasa nk menilai barang2 ni..syukurlah kita umat Islam disyorkan bersederhana dalam segala apa pon kan..

    BalasPadam
  5. kita tak kisah pon asli ke tiruan..janji comei..haha..

    BalasPadam
  6. rsnya laki tu pn xtau dia dh beli beg tiruan..org laki mana la reti nk tgk handbag2 ni...bagus la dia belikn tu..haha tah pape amoi ni.. -.-'

    BalasPadam
  7. uhhhhh..
    ini kalau kat malaysia mmg kompom trending nie.
    siap ada parody lg.

    BalasPadam
  8. Ingatkan orang negara China tak kisah tentang barang tiruan kerana di negara mereka sendiri penuh lambakan barang tiruan - henfon, kamera, jam tangan, ubat, peralatan letrik dan lain-lain. Rupanya di negara pusat pengeluar barang tiruan seperti China masih ada orang yang tak suka barang tiruan....

    BalasPadam
  9. Hadoii..perempuan tu mata duitan kot..

    BalasPadam
  10. Alaa... kalau kakak beg tiruan pun tak apa cuma terkilanlah. Mungkin lelaki itu sebenarnya pun tak tahu - kesian lelaki tu

    Tapi kakak gelihatilah pulak Dee, tengok beg itu kena baling hihi...

    BalasPadam
  11. nak ketawa ke tak ni ek??

    kesian pun ada..kot lelaki tu takde niat.

    BalasPadam
  12. kat Malaysia ni lagilah ramai pakai yg fake...nak beli yg ori mahal sangat...

    BalasPadam
  13. over gila kot.. mungkin jugak lelaki tu pun kena tipu.. tatau tu barang tiruan.. orang lelaki mana tau sangat benda2 camni..

    BalasPadam
  14. lelaki tu pun ntah2 xtau yg die beli tu tiruan ke x..siannn..

    BalasPadam
  15. hamboiii...ni ala2 mata duitan...

    BalasPadam
  16. Hihihi.. Kalau saya pun marah. Lain la kalau mmg sengaja beli benda tiruan atau awl2 dah bg tau ni tiruan tau. Terasa ditipu tu yg ngamuk tu agaknya

    BalasPadam
  17. Adoi, tak berterima kasih langsung! Kan dua-dua dah malu. Terima ajelah pemberian kekasih tu. Nasib baik juga dia teringat nak hadiahkan sesuatu. Kesian sungguh nasib pasangan ni.

    BalasPadam
  18. Hahaha, aku tak terkejut dgn reaksi pempuan materialistik tu, aku cuma kagum dgn keadaan kat sana yg ade penili barang mewah kat tempat awam camtu..gila penting sgt ke servis cmtu? haha

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)