Skip to main content

RM200 UNTUK 10 HELAI BAJU FESYEN KOREA - ESGESEE.COM

STICKY POST!!
Scroll untuk entry terkini

Assalamualaikum...

Sebelum ni saya dah perkenalkan satu laman web pembekal baju-baju fesyen Korea yang meletop-letop cantiknya dengan harga yang super jimat.Pakaian nya murah dan cukup berkualiti kerana ianya dijamin oleh pihak Esgesee.com sendiri.

Bagi yang belum berkesempatan membacanya boleh klik sini dan sini.

Hari ni saya nak cuci-cuci mata dengan awak semua ..kita jamu mata kita dengan sedikit koleksi-koleksi yang terdapat di Esgesee.com .Mungkin lepas ni ada yang berminat nak mulakan perniagaan menjual baju-baju fesyen Korea ni.kalau berminat cepat-cepat la hubungi Esgesee.com sebab takut kalau lambat-lambat tingal sikit je .Nak berniaga macam mana  kalau baju tinggal sikit.kan??

Kalau pasal harga jangan bimbang sebab sekali lagi saya tekan kan ,diakui memang harga super jimat.!!tak padan dengan harganya..baju cantik,fesyen terkini ,jahitan kemas tapi harga nya murah.dengan RM200 kita boleh dapat 10 helai baju dan memulakan perniagaan.Berminat tak??

jom kita tengok antara koleksi-koleksi Baju fesyen Korea yang ada di Esgesee.com.








Bukan saja yang badan-badan kurus je boleh bergaya cantik tapi esgesee.com menyediakan pakaian sehingga saiz XL.Sebab itu lah esgesee.com menjadi pilihan ramai.

kepada yang berminat nak menjadi dropship atau nak memulakan perniagaan dengan segera ,hubungi esgesee.com sekarang

web: http://esgesee.com
tel: 0125746790
Email: esgesee@yahoo.com

sekian..



Comments

  1. wahh..cantik2..murah pulak tu..tp mcm sesuai utk yg kurus2 je kak..kite demok..wlupun ade size xl mcm xsesuai je kot..sobs3..

    ReplyDelete
  2. SGC? Nampak saiz L pun cam kecik je. muat ke dgn aku nih. ehee.

    ReplyDelete
  3. menarik kan
    tapi ieda memang x pernah beli blouse online , kalau jubah pernah .. dan alhamdulillah puas hati ;)

    ReplyDelete
  4. nasiblah shida xminat korea..kalo minat habis duit hahaaa :p

    baju depa mmg cantik2..

    ReplyDelete
  5. cantik2 dan berpatutan yeh harganya diana

    ReplyDelete
  6. boleh tahan murah gak baju2 diorg eks.. huhu.. terjah jom.. kiki

    ReplyDelete
  7. cantik cantik baju kat sini..harga pun murah

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …