ZUL MUHAMMAD

NAZIM OTHMAN MINTA PEMINAT TENTUKAN WATAK LAKONANNYA.

Assalamualaikum...


Pernah baca tak novel bertajuk "suamiku encik sotong" ?
Tak lama lagi novel ni bakal di karyakan dalam bentuk drama.dan pelakon utamanya ialah Nazim Othman.
Mesti ramai yang tak sabar2 nak tunggu 
Drama ni keluar..


Sempat jugak pelakon ini meminta peminat2 nya di IG
menentukan watak yang mana bakal di lakon kan nanti memandangkan dia menerima tawaran untuk drama bersiri yang lain..
Wah..bagus nya Nazim Othman ni.tak lupa
untuk dapatkan pandangan peminat2 nya.





Best tak novel ni??
Ada yang dah baca ke??

Sekian...

Post a comment

11 Comments

  1. Dah lama x baca novel...huhu..

    ReplyDelete
  2. Wahhh betul Suamiku Encik Sotong nak keluar? deno dah baca habis novel ni.. Novel ni deno beli tahun elpas and... dah tahu ending die.. heeeeeee^^ pernah deno update status pasal ni.. takde ke nak ada drama Suamiku encik sotong? hihihihi

    ReplyDelete
  3. Maksudnya apa? Suami ku lembut?

    ReplyDelete
  4. Confirm jadik lembut la kan..Tapi kita pun nak vote no 1 sebab ada kelainan sikit..

    ReplyDelete
  5. okay... macam takleh nak hadam je nazim othman jadi lembik.. omg..

    ReplyDelete
  6. Banyak sangat watak berperangai binatang dalam filem Melayu, berlakon jadi watak berperangai orang kan bagus...

    ReplyDelete
  7. watak sotong ok gk kn hihi..npk la sudut yg alin blkon.

    ReplyDelete
  8. entahlah .. x kenal sgt
    dan x minat sbb macam perempuan aje huhuh

    D tkasih sbb x buang ieda dlm list ! love u !

    ReplyDelete
  9. Hahahaha...tajuk dia lawak...aku bukan jenis yg baca novel2 cmni...aku suka novel misteri, hantu dan siasat2 je..kesian aku takde geng..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)