ZUL MUHAMMAD

GAMBAR PETANG INI..

Assalamualaikum...



Gaya nya tetap macam tu je..
Tak tau la dia ikut siapa entah 
bergambar macam tu..


Sekarang ni kakak pun ikut dah gaya tu..
Paling kelakar ayah nya pun buat gaya tu
bila ibu nak ambik gambar.


Ibu je yang belum tersampuk lagi nak buat
gaya ni..

Hahahh..

Sekian..

Post a comment

8 Comments

  1. Haha.. gaya unik ni.. tak sama gaya orang lainm

    ReplyDelete
  2. haha.. leh jadi trensetter ni..

    ReplyDelete
  3. amboii..gaya ape tu..hihi..pandai btl bdk2 ni bergaya depan kamera ye..

    ReplyDelete
  4. Gaya memikat hati tuh, hehehehehe....

    ReplyDelete
  5. hahaaa..ttbe rasa comel je depa ni buat gaya gitu..kalo akak ikut skali mst lg btmbah comelnyee hehee :p

    ReplyDelete
  6. Hahaha...gaya apekah itu...aku harap kau tersampuk sekali kak~~~ :p dulu aku dgn adik aku suka ambik gambar lompat2 tu, guess what bapak aku pun ikut gak nak lompat2 cm kitorang
    (-_-').........

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)