Advertisement

FELIXIA YEAP BERI AMARAN PADA AKHBAR HARIAN METRO

Assalamualaikum...



Kalau berita tentang model popular yang cantik dan terkenal,Felixia Yeap atau nama islamnya  Raisyah Rania , pasti akan mendapat perhatian ramai.
Tak hairan la kalau ada pihak2 tertentu yang sengaja 
Mengambil kesempatan dan mereka2 cerita untuk melariskan akhbar dan majalah ..


Semalam Felixia Yeap melahirkan rasa kecewa nya pada akhbar harian metro kerana
Menyiarkan artikel yang berupa fitnah tentang dirinya..


Dia juga kecewa kerana dalam artikel berkenaan tertulis yang dia adalah bekas model sedangkan dia masih lagi
Seorang model..

Sebelum ni pun memang ramai yang tak puas hati dengan akhbar harian metro ni
Sebab terlalu banyak cerita2 yang 
Hanya untuk melariskan akhbar saja.
Banyak cerita2 panas saja..kan??

Katanya akhbar no 1..
Tapi kenapa la wartawan2 dan editornya 
Macam tak beretika je.
Sebelum tulis tu lebih baik la
Siasat dulu..
Kalau kena saman cemana??kan??
Periuk nasik orang pun kena jaga jugak.
Jangan fikir untung sendiri saja..

Sekian..

Catat Komen

16 Ulasan

  1. btl..harian metro slalu wat tajuk yg wat org teruja nk bli..kadang2 tajuk depan nk wat gempak je..ngan citer2 yg memalukan..nasib ank kecik lg..klu dh besar jenuh jgk nk menjawab klu bdk2 tertgk

    BalasPadam
  2. Elok sangat felixia buat cam ni. Bagi diorang wartawan ni beringat sikit masa nk menulis..jangan suka2 hati je

    BalasPadam
  3. Dari pemerhatian,Metro sentiasa dapatkan bahan berita yg panas.M/s utama selalu highlightkan ttg realiti kehidupan dan permasalahan masyarakat,jenayah,gejala sosial.Kadang2x aku merasakan golongan budak remaja 2x bawah umur 18 tahun tidak boleh membaca berita berkenaan.

    BalasPadam
  4. mungkin penulis dan editor perlu lebih teliti dalam penulisan agar tidak disalah ertikan...

    BalasPadam
  5. Dulu pernah juga saya langgan Metro, kemudian Kosmo. Tapi kedua-dua akhbar ini seperti 2x5 saja, suka buat berita gempaq, tahyul dan kadang2 berita bodoh. Sekarang kalau baca dua akhbar ini pun masa berada di kedai gunting rambut. Kadang2 tengok mamak kedai gunting rambut bungkus bekas rambut yang digunting dalam Kosmo dan Metro, dalam hati berkata: memang patut pun....

    BalasPadam
  6. good job rania!!

    biar sume orang tahu metro belum tentu sahih beritanya..huhu..

    BalasPadam
  7. saya pun tak suka baca metro ni
    auta aje cite dalam tu

    BalasPadam
  8. saya pun tak suka baca metro ni
    auta aje cite dalam tu

    BalasPadam
  9. harian metro tajuk ja hebat tapi isi biasa ja. pandai sangat menarik perhatian dengan tajuk -_-

    BalasPadam
  10. melampau la harian metro... dah lama aku buang tepi akbar ni... tajuk bukan main tapi cerita entah apa2... dah tu banyak fitnah... duit yang pekerjanya dapat memang tak halal la kan kalau dah memfitnah... I am not muslim tapi i tak suka orang buat macam ni. buat kerja tak betul huhu

    BalasPadam
  11. media sekarng ni melampau-lampau kan

    BalasPadam
  12. betui tu..melampau pulak dgr depa nie..

    BalasPadam
  13. yup...metro ni cam mencari sensasi je...

    BalasPadam
  14. Memang tak baca pun Harian Metro ni. Dah macam adik beradik Mangga. Tapi suka baca blog si Felicia ni. Nak ambil tau perkembangan gaklah kononnya :)

    BalasPadam
  15. nak laris cepat kot..orang lain pulak jadi mangsa

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)