Advertisement

ABBY ABADI NAK KAHWIN LAGI...

Assalamualaikum...



Dah lama tak dengar cerita pasal Abby Abadi..
baru2 ni dia ada kes dengan artis mana entah..
katanya dia komen pasal artis yang  pergi perhimpunan gaza tapi tak tutup aurat.
Ramai yang kata artis yang dimaksudkan tu adalah Tiz Zaqyah..
Biasala..bab aurat ni sensetif sangat la untuk disentuh.
sebab ada orang pendirian nya tak tutup aurat tak pe asalkan
solat dan buat baik dengan orang..
tu yang kejap bergambar tutup auratt..
kejap tak tutup..
lupakan pasal tu..kang ada yang hentam aku pulak..heheh..

Dulu aku ada tulis pasal Abby kat sini..
masa tu aku ingat dia akan kawen dengan ustaz Khairul Azli
ni..rupanya kawen dengan orang lain.



Baru2 ni ada tengok satu video
yang menunjuk kan sahabat baik Abby ,Azza
bertanya pada ustaz ni bila nak masuk meminang Abby..

Sesuatu la..kan??
tak kan tiba2 je tanya bila nak masuk meminang.
lain la kalau diaorang betul2 ada sesuatu..
adakah mereka memang ada hubungan??
jeng jeng jeng..
jom tengok video tu..

Vdeo ni dapat kritikan dari pengikut2 Abby di Instagram..
sebab ada yang kata macam dia terdesak pulak.








sekian...

Catat Komen

9 Ulasan

  1. Assalamualaikum kak diana, hehe kalau dah jodoh dia. nak buat camne kan. hehehe

    BalasPadam
  2. Hahaha..abby abadi...aku dh xamek port psl dia lagi skang ni..cuma satu ketika dulu, dia penah menjadi idola aku ketika dia berlakon dlm gerak khas dan maria mariana~ hahaha..ok bye~

    BalasPadam
  3. semoga awak bahagia la kak abby dengan siapa pun bakal suami baru awak nie...

    \0/

    BalasPadam
  4. OOOO...tak penah dgr lak cerita terbaru ni..mcm lebih kurang sama lak muka dorang ni

    BalasPadam
  5. Saya tak suka Abby ni tapi saya tetap nak kepohci baca pasal dia. Sajalah nak buang masa 'dah takda berita lain lagi nak baca' :)

    Tak faham sikap si Abby ni. Entahlah dia ni, makin baik ke atau sebaliknya, memang confusedlah!

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)