YANG CANTIK DAN MANIS..ATI HOMEMADE

Assalamualaikum...

lagi seminggu lebih je lagi
kita nak bercuti..
macam2 majlis boleh kita rancang...
Bagi yang berada sekitar banting dan yang berhampiran dengan nya,
korang boleh dapatkan kek slice macam ni dengan harga yang berpatutan..




kalau nak kek sebiji2 gini pun boleh..
bagitau je nak cemana
dan nanti kak Ati akan buat..

cantik tak???


cantik sangat kan??


antara lain yang ada di Ati Homemade...


rainbow cake sedap...


Brownies Chocolate with Walnut

Apam Solo..


tempahan juga dibuka untuk seluruh malaysia bagi yang 
nak ordet biskut Tat..


hubungi Ati Homemade di alamat:-

Phone012-620 0939
Emailatimasrif@gmail.com


facebook: Ati homemade

sekian...
Previous
Next Post »

6 komen disini

Click here for komen disini
16 May 2014 at 18:06 ×

suka tengok kek red velvet..

Reply
avatar
Siti Fatimah
admin
16 May 2014 at 18:09 ×

Adei...klu dekat kompom ai order

Reply
avatar
JR
admin
16 May 2014 at 20:17 ×

Saya suka tengok kek, apa lagi kek yg cantik2. malangnya sejak kecil saya tak suka kek. Kesian juga kadang2 dgn puan isteri yg suka buat eksperimen buat pelbagai kek,tapi saya cuma mampu memerhatikannya...

Reply
avatar
Ati Masrif
admin
16 May 2014 at 22:36 ×

assalam,

terima kasih diana sudi promosi utk page kak ati

nanti diana turun klia ..kak ati bagi Tart Mawar yg yummi tu ye ^_____~


terima kasih daun keladi..heeee

Reply
avatar
17 May 2014 at 08:59 ×

sedapnya..kalau pergi rumah abg fiza kat banting boleh try nanti ni :)

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment