YANG CANTIK DAN MANIS..ATI HOMEMADE

Assalamualaikum...

lagi seminggu lebih je lagi
kita nak bercuti..
macam2 majlis boleh kita rancang...
Bagi yang berada sekitar banting dan yang berhampiran dengan nya,
korang boleh dapatkan kek slice macam ni dengan harga yang berpatutan..




kalau nak kek sebiji2 gini pun boleh..
bagitau je nak cemana
dan nanti kak Ati akan buat..

cantik tak???


cantik sangat kan??


antara lain yang ada di Ati Homemade...


rainbow cake sedap...


Brownies Chocolate with Walnut

Apam Solo..


tempahan juga dibuka untuk seluruh malaysia bagi yang 
nak ordet biskut Tat..


hubungi Ati Homemade di alamat:-

Phone012-620 0939
Emailatimasrif@gmail.com


facebook: Ati homemade

sekian...
YANG CANTIK DAN MANIS..ATI HOMEMADE YANG CANTIK DAN MANIS..ATI HOMEMADE Reviewed by Diana Rashid on 17:40:00 Rating: 5

6 comments:

  1. Adei...klu dekat kompom ai order

    ReplyDelete
  2. Saya suka tengok kek, apa lagi kek yg cantik2. malangnya sejak kecil saya tak suka kek. Kesian juga kadang2 dgn puan isteri yg suka buat eksperimen buat pelbagai kek,tapi saya cuma mampu memerhatikannya...

    ReplyDelete
  3. assalam,

    terima kasih diana sudi promosi utk page kak ati

    nanti diana turun klia ..kak ati bagi Tart Mawar yg yummi tu ye ^_____~


    terima kasih daun keladi..heeee

    ReplyDelete
  4. sedapnya..kalau pergi rumah abg fiza kat banting boleh try nanti ni :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.