Saturday, 10 May 2014

TOMOK PATAH JARI KETIKA BABAK SILAT


Assalamualaikum...


Dah jadi pelakon Tomok ni kan??
Sejak dia berlakon dalam filem Istanbul Aku Datang
Tu la , dia banyak jugak belakon drama..

Semalam masa pengambaran drama Yabedabedu Lagi,
Jarinya patah ketika beraksi untuk adegan silat yang dilakukan ketika bersama Fad Bochik.


Kesian nya..sampai bengkak jari tu..
Menurut Tomok kedua2 jari dia patah dan dia tidak sekali2 menyalahkan Fad
atas apa yang berlaku malah dia menjelaskan ianya disebabkan kecuaian nya sendiri..


bagusnya..kalau aku terus tak nak kawan dah..hahahha
Jom tengokk cemana kejadian tu berlaku..



semoga cepat sembuh....

sekian...



15 comments:

  1. Saya suka tomok...sbb dia comel...ahahhah

    ReplyDelete
  2. salam admin blog, jemput datang ke weblog saya
    SYOKBAH - Portal Hiburan dan Gosip
    http://syokbah.com

    ReplyDelete
  3. alahaiii patah jari tu..harap cepat sembuh lah ye.

    ReplyDelete
  4. patah jari? alahaiii, ciannya my tomok tomok, hahaha

    ReplyDelete
  5. tomok ni sebaya sy..terngat dulu2 waktu mula2 muncul dengan new boyz ramai sunguh anak dara gila2kan dia..smp skang masih baby face.huhu

    ReplyDelete
  6. Nasib baik patah jari, kalau patah di tempat strategik lain, mesti haru biru kuning punya.... :)

    ReplyDelete
  7. tak pasal-pasal patah jari...dua jari pula tu.

    ReplyDelete
  8. wife dia comel. btw, semoga jari-jemari tomok b'ansur pulih. ;)

    ReplyDelete
  9. adeh ... cian lah pulak . semoga cepat sembuh ya tomok .

    ReplyDelete
  10. hehehe sian tomok... !

    ReplyDelete
  11. adehhh..pernah merasa smpai bgkak biru msa main bola jaring..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();