SIAPA TAHU HAIWAN APAKAH INI?


Assalamualaikum...



jawab2....
apakah nama haiwan ini???




mesti ramai yang jawab panda..
tidak!!ini anjing la..heheheh..


Anjing jenis ni memang tengah laris di China..
Lebih dikenali dengan nama Panda Dog.
selain kerana ianya seakan2 panda dia juga adalah
haiwan yang manja dan menjadi
pendamping sehari-hari.

 jika dulu anjing seperti bulldog Perancis atau
anjing Labrador menjadi pilihan di China,
kini anjing panda mula mendapat perhatian.


Anjing ini bukan lah lahir memang kaler nye gini ye kawan2..
dia diwarnakan menjadi seperti panda..
jadi
penjagaan nya agak rumit sikit..
sebab nak kekalkan warnanya tu..

Asalnya anjing ini adalah dari jenis ras chow..
pernah tengok tak running man
yang episod ada Chow-chow tu??
heheh...

macam2 diaorang ni..kan??
nak sangat berguling2 dengan panda,
dapat guling2 dengan anjing panda pun jadi la..heheh

 bloglist untuk memudahkan BW . BOLEH TINGGAL KAN URL DISINI-Rara

sekian...


Post a comment

15 Comments

  1. bdn panda tp menyalak heheheh

    ReplyDelete
  2. salam. ehh...macam panda pun ada..

    ReplyDelete
  3. tipah t'tipu..! sbb ingtkn panda td. haish!

    ReplyDelete
  4. saya nak kata anjing..tup tup akak dah bagitau dulu.mana aci

    ReplyDelete
  5. Tgk dari depan meamng macam panda, tengok tepi larrh anjing ke... :)

    ReplyDelete
  6. lahaiiii..anjing kee..ingatkan ank panda..hakhakhak

    ReplyDelete
  7. ee... besaq betul ni, takut lak tgk, dahlah KA ni penakut kat kuicng2 ni

    ReplyDelete
  8. ingat panda tadi..rupanya grooming sampai jadi seakan panda.

    ReplyDelete
  9. Ooo patut la mcm panda.

    ReplyDelete
  10. tu bukan anjing, namanya puggle wuggle

    ReplyDelete
  11. mcm mcm sanggup pi warnakn ye. jnji mcm panda.hihihi

    ReplyDelete
  12. comelnya. wp dia anjing tapi dpt la feel macam dia panda. Kalo kucing atau arnab buat warna mcm ni pun comel.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)