MIASARA NASUHA:KECIL-KECIL DAH PAKAI PENDAKAP GIGI (BRACES)

Assalamualikum...

wah..dah pakai braces rupanya Pelakon Miasara Nasuha nih..
tengok kat Ig dia ramai pulak yang komen..
"kecik2 dah pakai braces.."
ada tu siap kutuk muka dia buruk bila pakai braces..

habis nak tunggu dah belaki nanti baru nak pakai ke??
kalau gigi elok lain la..kan??
gigi cantik2 tapi pakai braces..
braces palsu..yang tu lagi la buruk..
dah rupa apa dah..heheeh



kalau tengok Gigi Miasara ni  dah compang camping gigi nya..
nak tunggu apa lagi..
baik dia betul kan awal2..
sementara tengah ada duit..:p

Apa pun,gigi dia sekarang dah sama..
dah kembali cantik..
meh tengok gambar Miasara dengan braces nya..
hehehe..


Miasara sekarang ni ada kat Paris.
bila entah nak sampai ke Paris.??
ada yang nak taja tak??
heehehe?



Nak braces untuk mulut ada tak??
kasi rapat sikit mulut2yang tak reti nak tutup tu..
heeheh..

sekian..



Post a comment

13 Comments

  1. eh nampak lain pulak dia da besar sekarang,wah2......mata ni duk pandang pandora mia....nak jugak=)

    ReplyDelete
  2. betul tue.. biarlah buat skrg pon.. tgh ada duit...

    ReplyDelete
  3. duit ade bila bila bole buat kan.... hehehe

    ReplyDelete
  4. Mesti dia tabah tahan sakit kan..

    ReplyDelete
  5. comei je tgk..bdk klu dh comei pakai ape pun nmpk comei..sk2 je nk ngutuk tu..kak..jom gi paris..hikhik

    ReplyDelete
  6. apa masalahnya kan?
    eloklah tu

    ReplyDelete
  7. orang yang komen tak elok tu sebab dengki dia tak ada duit nak pakai pendakap gigi.

    ReplyDelete
  8. akk on kena pakai braces gak ni...bukan tak reti tutup tp sbb jongang...hhaaa

    ReplyDelete
  9. Comel pakai braces. Kemain stylo anak dara sorang ni. Gi paris buat apa agaknya. Cuti skolah gi holiday ke.

    ReplyDelete
  10. comelnya dia..wahh bestnya ke paris..

    ReplyDelete
  11. eh mcm mana pulak boleh jd gitu.sblm ni mcm elok je gg nya.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)