LELAKI INI BEKERJA SEBAGAI MAYAT

Assalamualaikum...



Zaman sekarang ni kalau tak de kerja memang susah la..
lagi2 kalau orang lelaki..kalau tak kerja kat luar,
kerja dari rumah pun boleh..yang penting kerja
dan boleh mendatangkan duit..


Ada orang yang kerja polis,kerja cikgu,nerja berniaga,
kerja pemandu..tapi ada satu kerja ni yang
sangt pelik iaitu bekerja sebagai mayat.



Chuck Lamb,56, sebelum ini bekerja sebagai juruteknik komputer.
namun dia nekad mengambil keputusan berhenti kerja
dan menyambung semula impian nya untuk menjadi pelakon filem.
Walaupun meraih impian nya dengan cara yang berbeza namun
dia tetap menyukai kerjayanya sekarang.
Chuck Lamb lebih banyak memegang peranan sebagai  mayat
didalam beberapa filem seram dan aksi.



Chuck Lamb berasa dirinya sangat sesuai memainkan
peranan sebagai  mayat kerana kulitnya yang pucat seperti
mayat dan kepalanya yang botak yang sangat sesuai
menggunakan berbagai jenis rambut palsu..

sekian..

sumber:dailymail

Post a comment

14 Comments

  1. ada juga yer,,, dh punca rezeki dier yer !

    ReplyDelete
  2. perhhh..pelik benau keje dia ni...tapi beliau sgt kreatif dlm mencari pekerjaan yg sesuai, dan xpernah dibuat orang ...bagus !

    ReplyDelete
  3. hihi pelik tapi kalau halal takpe

    ReplyDelete
  4. hihi pelik tapi kalau halal takpe

    ReplyDelete
  5. ade jugak ye pekerjaan ni..xpelah,asalkan die bekerja :)

    ReplyDelete
  6. Hahaa..style pulak dh tgok..
    Dah dia minat..hehee

    ReplyDelete
  7. dasat! kagum jugaklah kat mamat nih sbb sudi jd 'mayat'.

    ReplyDelete
  8. hehee..kat mlysia ade x jawatan ni..hehee..

    ReplyDelete
  9. sanggup berhenti kerja juruteknik kerana minta kerja menjadi mayat...sumber rezeki dia.

    ReplyDelete
  10. hahah... mmg dia tahu apa yg dia nak dlm hidup. sgt berkeyakinan.

    ReplyDelete
  11. Mcm tu plak. Ada gak keja mcm ni erk.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)