KERANA MAISARA DAN GIGI

Assalamualaikum..

Ada entry penting nak publish hari ni tapi Maisara baru lepas cabut gigi pulak..terus tak jadi nak publish sebab entry tu tinggal nak masuk kan gambar je lagi..

Dia ni bila lepas cabut gigi memang merengek je la..nak berpeluk je...pelik sikit gigi Maisara ni.kalau gigi bergoyang sikit je, masuk seminggu mesti tumbuh gigi berlapis..sebab tu kena cabut..tapi tak de pulak dia mengamuk tak nak cabut..heehe..nak cantik punya pasal..kan??

Ada tak sapa2 kat sini anak dia macam tu..?? Nampaknya entry tu kena tunggu esok la kot.tak pun petang ni, bila dia dah ok..

Sekian..

Post a comment

7 Comments

  1. cian maisara...cpt sembuh ya

    ReplyDelete
  2. Cepat sembuh ye Maisarah..

    Anak akak doktor bekalkan ubat demam/tahan sakit masa cabut gigi, jadi bila dia makan ubat tu kurang sakitnya dan dia boleh tido berehat..

    ReplyDelete
  3. saya doakan semgoga cepat sembuh ya, tetap semangat :)

    ReplyDelete
  4. sakit la kena cabut gigi tu..nasib die nak cabut kan

    ReplyDelete
  5. Nak bermanja dengan mak tu. Kesian Maisara. Sakit kot cabut gigi...

    ReplyDelete
  6. selamat le ibu maisara cepat cabut gigi dia. kalo dulu saya, tunggu jugak la gigi susu tu tercabut sendiri wp gigi baru dah lama tumbuh dah berlapis. tu la sebabnya gigi ku tak cantik skrg.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)