IBU,MAISARA DAN PIN TUDUNG

Assalamualaikum...



Korang pernah tak bila tengah bersiap nak pakai tudung
cari pin tudung tak jumpa..
kalau yang ada pakai tudung awning tu
mungkin tak jadi masalah..
tak jumpa pin ,sambar je tudung awning..
dah siap..

Macam aku..
aku tak pakai tudung awning..
memang nak keluar pakai shawl..
tak pun tudung bawal..
jadi pin tudung tu sangt penting bagi aku..



tapi...
dah ada anak dara dalam rumah yang suka melaram ni.
habis pin tudung aku tu entah kemana..
dah siang malam asyik dok ..
perasan jadi puteri..berangan jadi Elsa..berangan jadi Anna..
kejap2 pakai pin ungu..kejap2,biru..
harta benda sapa tu??
aku jugak...

sudah nya semalam keluar pakai pin Ini...




hehehe..
bapak besor punye pin..
aku tanya dia..

kakak.mana pin tudung ibu banyak2??

Maisara:entah la..kami guna yang ini je..

Aih..sabar je la aku..
sudahnya pakai je la pin tu..
mujur la aku ni pemalu..
bila jalan menunduk je..
jadi tak de sapa perasan pin tudung tu besar..
heheh..

Eh!!Gambar atas tu tak cantik la..
kulit kedut2..mata penuh dosa..
kita snap guna 360 la..
baru perasan santik..eheheh..







Baru la nampak dewi remaja..
ekekekek..

sekian...

Post a comment

17 Comments

  1. xskt leher ke kak pakai brooch besar tu? ;-)

    ReplyDelete
  2. brooch besar gedabak susah sikit nak hilang...

    ReplyDelete
  3. eh ingatkan gambo maisara tadi..
    lawa naa mak maisara ni

    ReplyDelete
  4. mak maisara nampak cam anakdara...

    ReplyDelete
  5. Tengok gamba dekat2 gini...mmg mcm muka maisara.
    Takpela brooch besar, janji muka mcm dewi remaja. :D

    ReplyDelete
  6. Nasib baik saya takda anak perempuan. Semua pin tudung milik mutlak semata :)

    Ha'ahlah, gambar bawah tu macam finalist Dewi Remaja. Keh3x.

    ReplyDelete
  7. wahh gambar akak di entry..maisara memang ikut muka akak :)

    ReplyDelete
  8. hahahaha.akak ni! akak,muka mcm maisara lah!

    ReplyDelete
  9. Mmg tambah santek jadinya NR hehe..penangan 360...
    samalah kita...kalau dah ada anak dara, memanjang hilang pin....Pin tu boleh tersenak kerongkong tu NR hehe

    ReplyDelete
  10. okeh..memang nampak demi remaja tol dah ni..hahaha..emm biasa la kan..anak perempuan...like mother like son la kot..haha

    ReplyDelete
  11. Bukan keronsang jer, lipstik, sepit, pengikat rambut habis dikerjakan ... Tak cukup rambut dia, rambut kita lak jadi mangsa ... Huhuhu ...

    ReplyDelete
  12. Tak kisahla beaar asalkan dpt pin tudung

    ReplyDelete
  13. auwww..dewi remaja sgt yuuu..hihi..xnmpk besau pun kak..ade penah tgk org pakai lg bsr dr tu..

    ReplyDelete
  14. hehe..tak gatalke bawah dagu pakai brooch besar macam tu :p

    ReplyDelete
  15. hahaha...besar pun besar la janji boleh pakai tudung. ngeee...

    anak anak ginilah kan. time main tu leka. bila hilangkan benda buat buat lupa jugak tue..

    ReplyDelete
  16. SEBIJIKKKKKKK MAISARA. sy ingt akak pkai kn kat maisara td. hahaha

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)