Skip to main content

GAMBAR YUSRY DENGAN LISA SURIHANI PULAK KAT ATAS KATIL

Assalamualaikum..

Minggu lepas kecoh sekejap 
pasal Che ta Yang muat naik
gambar dia dengan suami kat atas katil..


minggu ni giliran Yusry pulak sibuk
nak upload gambar dia dengan Lisa surihani kat atas katil..
nah..ambik.!!




hahhaha...
kelakar la Yusry nih..

sekian..

Comments

  1. nasib baik aku xpercaya hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha boleh tahan gak lah kena troolll.ahahahah

    ReplyDelete
  3. kalau kita lak amik gambar atas katil dengan laki memasing camna?? hahahahaha

    ReplyDelete
  4. gini pon boley..janji atas katil..hehe
    tengah panas skanng nih pakat nak upload..

    ReplyDelete
  5. Betul lah tu gambar atas katil...hehehe...

    ReplyDelete
  6. "Gambar" atas katil... Ye betul la tuh hahahahahahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  7. Hahaha...adoiiii igtkn betul betul la td..sweet jer

    ReplyDelete
  8. memang atas katil betul..hehehe..lawak

    ReplyDelete
  9. memang atas katil betul..hehehe..lawak

    ReplyDelete
  10. Gambar atas katil tak apa..nak bergambar atas katil pun boleh..asalkan batasan sentiasa dijaga..

    ReplyDelete
  11. akak ngan yusry sama klaka kalau digandingkan ni boleh pegi jauh hahaha

    ReplyDelete
  12. Suspens aje. Ingatkan nak pejam sebelah mata, sebelah mata lagi tengok sipi-sipi. Betul-betul gambar atas katil rupanya :)

    ReplyDelete
  13. lawak sungguh yusri ni...hahahaha...

    ReplyDelete
  14. pandai mereka jaga diri. Tak perlu kontroversi sgt pun org suka.

    ReplyDelete

Post a Comment

sila tinggalkan komen anda...:)

Popular posts from this blog

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU

Assalamualaikum...

RESEPI WAFFLE PALING SEDAP,LEMBUT DAN GEBU Rasa seronok betul bila dapat Waffle maker ni. Waffle maker ni hadiah dari Lazada Malaysia . Saya dapat Voucher Rm100 dan saya pilih Waffle maker ni .Banyak betul barang dari Lazada kat rumah ni..hahaha..Order hari ni , esoknya dah sampai..Cepat je..kan??Bila sampai terus google resepi, bancuh tepung nak buat Waffle..hahah...Nampak macam gelojoh kan?sebenarnya sebab teruja. :p
Banyak juga resepi Waffle yang saya baca..saya try 2,3 resepi tapi tak menepati citarasa .Saya suka Waffle yang tebal ,lembut ,gebu.Bila dah sejuk pun dia tetap lembut. Ada resepi yang saya cuba jadi  keras dan masak tak sekata mungkin sebab Waffle padat dan jadi keras.

Ini lah waffle yang keras tu..Dia membakar pun tak sekata..Tompok2  je..Resepi nya dari mana??tak perlu la saya bagitau..hahahah..Tapi bagi yang suka waffle keras dan padat macam ni mungkin tak jadi masalah..
Tapi selepas beberapa percubaan akhirnya dapat juga satu resepi yang kena den…

30 MENU BERBUKA PUASA YANG RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN

Assalamualaikum


Masuk je bulan ramadhan benda yang kita selalu fikir ialah nak masak apa untuk berbuka dan bersahur.kalau boleh kita nak juadah yang sedap , mudah di masak dan tak ambil masa yang lama.




Hari ni saya nak senaraikan 30 juadah lauk pauk yang kita boeh buat sepanjang ramadhan ni...Semoga lepas ni tak de la masuk je dapur dah pening kepala nak masak apa..Last2 ke bazar ramadhan juga dia merayau cari lauk..eheheh..Anggaran memasak setiap hidangan cuma dalam 10-20 minit sahaja..kalau guna dapur 2,3 tungku tak sampai sejam siap semuanya..



30 MENU BERBUKA PUASA YANG  RINGKAS SEPANJANG RAMADHAN
1- Ayam masak merah + ikan goreng +acar timun

2-Daging masak kicap + ikan goreng + taugeh tumis air

3-Gulai ayam + tumis kacang buncis + ikan keli goreng

4-kurma daging + kerabu mangga + ayam berempah

5-asam pedas ikan pari + ayam goreng kunyit +sambal belacan +ulaman

6-ikan keli masak lemak + terung berlada + ayam goreng

7-singgang ikan +kangkung goreng belacan + ikan goreng

8-Sup dagi…

CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL

Assalammualaikum..



CARA ELAK KAN RUMAH DIMASUKI TOYOL DAN CIRI-CIRI ORANG MEMBELA TOYOL Saya belum pernah ada pengalaman melihat toyol..Semoga saya tidak diberi peluang melihat nya. hahha..Orang kata toyol ni macam budak-budak yang badan bulat, kepala nya botak,  semua giginya runcing , badan nya berbulu dan berlendir.Sifatnya seperti kanak-kanak yang suka bermain.Dari apa yang digambar kan ,memang tidak la Toyol ni kita kategorikan sebagai comel..kan??hahah...

Toyol hanya boleh di lihat dengan mata kasar oleh penjaganya sahaja.Orang lain memang tak dapat nak tengok Toyol.kalau ada yang tengok Toyol mungkin ada ritual atau cara-cara tertentu nak melihat makhluk nakal ni.Nak menjaga nya pun macam jaga budak kecil.Kena diberi susu setiap pagi dan petang.Bukan susu dalam tin tu ye ..Tapi menyusu badan.Kalau yang membelanya adalah lelaki, isteri lelaki tu la akan menyusukan toyol tu.kalau tuan nya wanita, wanita tu sendiri akan menyusukan nya.Sanggup tak??hahhah

Kalau di Malaysia ni saya …