Monday, 12 May 2014

GAMBAR: TIKAM KEPALA DENGAN GUNTING UNTUK KURANGKAN BEBAN KELUARGA

Assalamualaikum...




Ini la yang orang kata dah susah bertambah susah..
Wanita ini tekad membunuh diri dengam
menikam kepalanya dengan gunting .
Dia yang mengidap penyakit kanser 
bertindak demikian kerana merasa keadaan nya itu menjadi 
beban kepada keluarga nya..


Wanita terbabit disahkan 
mengidap kanser paru-paru setahun yang lalu.
Semakin hari dia menjadi murung dan 
akhirnya dia bertindak dengan  mencapai gunting 
dan menikam kepala nya sendiri.


Pantang maut sebelum ajal..
tusukan gunting tersebut tidak
mengena bahagian otak.
pakar bedah berjaya mencabut gunting tersebut.
malangnya keluarga tersebut berdepan dengan 
bayaran bil hospital yang tinggi sebanyak 300 00 yuan 

....

Sekian..

Sumber:dailymail.

16 comments:

  1. Adess..ngerinya.
    baiklah minum racun je..huhu

    ReplyDelete
  2. Setiap tindakkan mesti dilakukan dengan cerdik..alahai..

    ReplyDelete
  3. jalan mudah tak semestinya memudahkan..kesian..

    ReplyDelete
  4. Itulah malangnya nasib mereka yg terlupa pada agama, buat sesuatu cuma berdasarkan akal cetek. Akhirnya bukan saja dia yg susah, habis semua keluarganya susah....

    ReplyDelete
  5. Alahai, makin buat risau keluarga dia je.

    ReplyDelete
  6. mcm senang jer dia tikam nih huhuu..

    ReplyDelete
  7. mau memancut darah nyer tu sementara nak g hospital...
    ishk! orang yg jenis ni kan..jenis yang nekad berani mati ni...

    ReplyDelete
  8. nak lari dari masalah lagi dapat masalah...tak pasal-pasal dah kena bayar bil hospital.

    ReplyDelete
  9. tak fikir panjang sokmo org cina ni. Tak faham,.

    ReplyDelete
  10. tak sanggup nak tengok gmabar tu :(

    ReplyDelete
  11. kita muslim ni kena redha dgn musibah...

    sorry akk tag diana..hhee

    http://msredcheesecake.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-from-anis.html

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();