FASHA SANDA BAKAL TIMANG ANAK PEREMPUAN

Assalamualaikum...



tahniah fasaha sanda..
tercapai jugak impian dia nak dapat anak perempuan..
dah lengkap sepasang..
lepas ni banyak la peminat bagi hadiah baju cantik2 kat Baby fasha..




Sebelum ni pun fasha ada 
meluahkan impian nya untuk mendapatkan 
anak perempuan .

tercapai jugak..
tapi rasanya kalau keinginan ibu tu kuat mesti dapat kot..
sebab aku dulu macam tu la,
masa mengandung Mikhail,
rasa teringin sangt nak anak lelaki..
berharap sangat..
tapi tak luahkan la..
cuma keinginan tu dalam hati je la..
(nak jugak citer pasal diri sendiri..)

ehhehe..

sekian...

Post a comment

9 Comments

  1. Teringat sorang kawan dulu, teringin sangat nak anak pompuan. Satu hari dia sangat seronok kerana bila scan doktor cakap dia bakal dapat anak pompuan. Tapi bila lahir rupanya dapat anak lelaki. Rupanya masa scan anu bayi itu agak tersembunyi, itu yg doktor ingat pompuan tu...hehehe..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..yang penting kedua duanya sihat dan selamat.,

    ReplyDelete
  3. anak p'ikat kasih syg keluarga.. syiok tgk fasha & nora dah b'baik2.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..moga kedua dunya.. ibu dan ank sihat

    ReplyDelete
  5. hehehe...comel la cam fasha nnt...

    ReplyDelete
  6. Baru tau dia mengandung lagi

    ReplyDelete
  7. paling penting rezeki yang ALALH nak bagi =)
    comel dia ni bila mengandung

    ReplyDelete
  8. seronok kalau dapat sepasang macam kak diana jugak kak..maisara dan mikhail :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)