ADAKAH ANDA CANTIK?JOM CUBA UJIAN JARI INI..

Assalamualaikum..

Bolehkah ujian jari menentukan sama ada anda cantik atau hodoh?
Di laman sosial WEIBO ribuan pengguna menguji  kecantikan mereka menggunakan jari.
Jadi bagaimana untuk menentukan jika anda ' cantik'  atau tidak?

Letakkan jari telunjuk anda antara dagu dan hidung dan lihat jika bibir anda disentuh.
Jika ya,bermakna anda memang cantik.. tahniah, tapi jika tidak,abaikan saja..heheh

Beberapa selebriti Cina telah meletakkan gambar diri mereka mencuba ujian pelik ini
di mana majoriti peserta adalah wanita.
teori ini  digunakan oleh pakar bedah kosmetik untuk mewujudkan profil sempurna '
yang bersamaan dengan hidung, bibir dan dagu yang membuatkan wajah sempurna .

Dr Mark Holmes di Pusat Pembedahan McIndoe berkata ujian Ini
sebenarnya adalah ujian fide tulang untuk simetri wajah yang lebih rendah.
Ia dipanggil E -line Rickett .


jari tak menyentuh bibir..maknanya tak cantik..:p


jari menyentuh hidung bibir dan dagu..maknanya dia cantik..



ok.jom test kat muka kita pulak..cantik ke tidak..
ok..aku cantik..muahahahh..

kecantikan sebenar datangnya dari dalam..
cantik budi bahasa,
cantik jugak la paras rupa..
heheh..ayat orang tak cantik..
jangan marah..:)


sekian...

Previous
Next Post »

17 komen disini

Click here for komen disini
2 May 2014 at 14:36 ×

Btul tuh..setuju ayt akhir tu

Reply
avatar
Precious Cla
admin
2 May 2014 at 14:37 ×

Entahlah sy ni cantik ke ^^ hahaha :P tpi kalau manis bagai madu tu memang sayalah haha

Reply
avatar
2 May 2014 at 15:27 ×

kalau orang hidung mancung, jari tak sentuh bibir, adakah dia tak cantik? :P

Reply
avatar
2 May 2014 at 15:46 ×

hahahahhahahaa boleh gituw yer

Reply
avatar
LydSunshine
admin
2 May 2014 at 15:52 ×

ok, aku pon cantik... sangatttttt,,, hihi

Reply
avatar
Anizz Annisa
admin
2 May 2014 at 16:56 ×

semua wanita cantik2.. :)

Reply
avatar
Jay Ar
admin
2 May 2014 at 22:00 ×

Lawak sungguh...saya juga dapat menyentuh bibir, maknanya saya yang mustahil cantik ini dah masuk kategori cantik, hehehehe.... :)

Reply
avatar
Puteri Kasih
admin
3 May 2014 at 00:20 ×

dapat juga masuk kategori cantik...hehe :)

Reply
avatar
IndukDen
admin
3 May 2014 at 09:14 ×

yes.acik yg dah nak masuk warga emas nie pun cantik..hi..hi..

Reply
avatar
3 May 2014 at 15:39 ×

Bibir saya wat jari saya tak dapat sentuh hidung. Hahaha.

Reply
avatar
ArELeEz
admin
3 May 2014 at 19:44 ×

sgt cantek! he3..

Reply
avatar
Mimi Azirah
admin
4 May 2014 at 14:38 ×

Hahaha kategori cntik...

Yg pntg cntik di dlm kan..kalo cntik luar tp kat dlm diri xcntik.xgune jugak

Reply
avatar
Nafisa81
admin
4 May 2014 at 23:06 ×

Eh..kalau tgh senyum simpul sentuh je...kalau tgh merajuk. .tiba2 tak dapat sentuh.... haha

Reply
avatar
5 May 2014 at 17:55 ×

semua di lahirkan cantik :)

Reply
avatar
Lynn Damya
admin
12 May 2014 at 15:34 ×

hahaha okay ini pelik, tp lagi pelik sbb aku pun terpengaruh gak nak cuba..haha aku cantik ! yes! yes ! btw, aku rasa hidung aku xsemancung mat saleh, sbb tu lah boleh sentuh bibir..haha
ya, kecantikan sebenar datang dari dalam..semuaaa wanita cantik ! <3

Reply
avatar
mOoN IzzaN
admin
13 July 2017 at 21:03 ×

hahaha.. terpengaruh dan terperasan... haha

Reply
avatar
mrhanafi
admin
16 July 2017 at 10:03 ×

saya dah cuba...hahahaha

saya pun 'cantik'juga

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment