ADAKAH ANDA CANTIK?JOM CUBA UJIAN JARI INI..

Assalamualaikum..

Bolehkah ujian jari menentukan sama ada anda cantik atau hodoh?
Di laman sosial WEIBO ribuan pengguna menguji  kecantikan mereka menggunakan jari.
Jadi bagaimana untuk menentukan jika anda ' cantik'  atau tidak?

Letakkan jari telunjuk anda antara dagu dan hidung dan lihat jika bibir anda disentuh.
Jika ya,bermakna anda memang cantik.. tahniah, tapi jika tidak,abaikan saja..heheh

Beberapa selebriti Cina telah meletakkan gambar diri mereka mencuba ujian pelik ini
di mana majoriti peserta adalah wanita.
teori ini  digunakan oleh pakar bedah kosmetik untuk mewujudkan profil sempurna '
yang bersamaan dengan hidung, bibir dan dagu yang membuatkan wajah sempurna .

Dr Mark Holmes di Pusat Pembedahan McIndoe berkata ujian Ini
sebenarnya adalah ujian fide tulang untuk simetri wajah yang lebih rendah.
Ia dipanggil E -line Rickett .


jari tak menyentuh bibir..maknanya tak cantik..:p


jari menyentuh hidung bibir dan dagu..maknanya dia cantik..



ok.jom test kat muka kita pulak..cantik ke tidak..
ok..aku cantik..muahahahh..

kecantikan sebenar datangnya dari dalam..
cantik budi bahasa,
cantik jugak la paras rupa..
heheh..ayat orang tak cantik..
jangan marah..:)


sekian...

ADAKAH ANDA CANTIK?JOM CUBA UJIAN JARI INI.. ADAKAH ANDA CANTIK?JOM CUBA UJIAN JARI INI.. Reviewed by Diana Rashid on 14:41:00 Rating: 5

17 comments:

  1. Btul tuh..setuju ayt akhir tu

    ReplyDelete
  2. Entahlah sy ni cantik ke ^^ hahaha :P tpi kalau manis bagai madu tu memang sayalah haha

    ReplyDelete
  3. kalau orang hidung mancung, jari tak sentuh bibir, adakah dia tak cantik? :P

    ReplyDelete
  4. hahahahhahahaa boleh gituw yer

    ReplyDelete
  5. ok, aku pon cantik... sangatttttt,,, hihi

    ReplyDelete
  6. Lawak sungguh...saya juga dapat menyentuh bibir, maknanya saya yang mustahil cantik ini dah masuk kategori cantik, hehehehe.... :)

    ReplyDelete
  7. dapat juga masuk kategori cantik...hehe :)

    ReplyDelete
  8. yes.acik yg dah nak masuk warga emas nie pun cantik..hi..hi..

    ReplyDelete
  9. Bibir saya wat jari saya tak dapat sentuh hidung. Hahaha.

    ReplyDelete
  10. Hahaha kategori cntik...

    Yg pntg cntik di dlm kan..kalo cntik luar tp kat dlm diri xcntik.xgune jugak

    ReplyDelete
  11. Eh..kalau tgh senyum simpul sentuh je...kalau tgh merajuk. .tiba2 tak dapat sentuh.... haha

    ReplyDelete
  12. hahaha okay ini pelik, tp lagi pelik sbb aku pun terpengaruh gak nak cuba..haha aku cantik ! yes! yes ! btw, aku rasa hidung aku xsemancung mat saleh, sbb tu lah boleh sentuh bibir..haha
    ya, kecantikan sebenar datang dari dalam..semuaaa wanita cantik ! <3

    ReplyDelete
  13. hahaha.. terpengaruh dan terperasan... haha

    ReplyDelete
  14. saya dah cuba...hahahaha

    saya pun 'cantik'juga

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

About Me

Powered by Blogger.