Thursday, 24 April 2014

PELAKON HAIRUL AZREEN SAMBUT HARIJADI BERSAMA KELUARGA DAN HANIS ZALIKHA

Assalamualaikum...

Ahad lepas tengok kat melodi dia kata
"saya dengan Hanis zalikha tu kawan baik je..."

eceh..sorang tu je ke kawan baiknya kan??
tak kan la kawan baik yang tu je
yang diajak makan2 dengan keluarga dia
semperna harijadi ..kan??



tapi kan dikalangan rakan2 artis ..
ramai yang dah tau depa ni bercinta..
lagi mau sorok2..heheh..
bukan laki orang pun..kan??

sekian..


18 comments:

  1. so sweet, smoga mereka ada jodoh :)

    ReplyDelete
  2. Pening kepala tengok gelagat makhluk-makhluk asing bergelar artis tu.... :)

    ReplyDelete
  3. Uikk...siap guna apron tu.....pertama kali tgk ni....

    ReplyDelete
  4. agaknya depa tu takut kecok2
    nti tak jadi pula...

    tapi depa dua tu sesuai ...sama2 comei :)

    ReplyDelete
  5. suwitttt..dah la dua2 pun comeii..
    auwww..
    hakhak..i plak yg gataii..
    lariiii

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak, hehee takpelah. kalau ada udang disebalik batu pasti lama2 ketahuan juga. hihi singgah menabung clinique sini~~~

    ReplyDelete
  7. kalau artis memang susah nak mengakunya.

    ReplyDelete
  8. Biasalah te. Retis. Tau² kang dah nak kawin jer ☺

    ReplyDelete
  9. Sesuai bha dye owg berdua nie.

    ReplyDelete
  10. Biasalah..even suami kuta pun we call kawan baik kan...

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();