9 GAMBAR PASANGAN KEMBAR SIAM SHIVANATH DAN SHIVRAM

Assalamualaikum...



Sayu hati bila tengok gambar2 pasangan kembar siam ni..
Diaorang nampak gembira sangat melalui hari2 bersama-sama.
Berusia 12 tahun mereka menolak untuk dipisahkan
walaupun pernah ada yang menyuarakan pendapat
untuk melakukan pembedahan memisahkan mereka.



Dua beradik ini bekongsi hidup dengan menggunakan
dua kaki dan empat tangan mereka .
Dengan keadaan seperti ini tidak bererti mereka
menyusahkan orang sekeliling.


kedua-dua mereka sangat pandai berdikari,
malah mereka boleh mencuci baju dan bekas maknan
mereka sendiri. Menurut doktor keadaan dua beradik ini
sihat malah mereka adalah pelajar terbaik di sekolah.



 dilahirkan
dengan 1 perut dan dua kaki,
tapi  organ lain lengkap.jika salah seorang
dari mereka berjalan,dan seorang lagi tidur,
maka salah seorang dari mereka terpaksa berjalan dalam tidur.
Inilah yang  menjadi kerisauan orang tua mereka.
Jika pembedahan dilaku kan Shivanath perlu
menjalani hidup tanpa dua kaki..






sekian...
Previous
Next Post »

8 komen disini

Click here for komen disini
cik lisa
admin
12 April 2014 at 16:55 ×

sayu hati melihat, alahai

Reply
avatar
12 April 2014 at 20:32 ×

nampak sengat rapat dorang ni..
semoga mereka sentiasa gembira sampai bila2 :))

Reply
avatar
Jay Ar
admin
13 April 2014 at 12:41 ×

Nasib manusia tak serupa, ada yang bernasib baik, ada yang malang. Kepada kita yang dilahirkan normal kemudian melahirkan anak secara normal bersyukurlah pada Dia yang tidak menurunkan dugaan hebat untuk kita....

Reply
avatar
Aniq Bukhary
admin
13 April 2014 at 18:39 ×

Subhanallah,, masya Allah.. x tau nak kata apa dah.. :(

Reply
avatar
Uni Aqilah
admin
14 April 2014 at 09:12 ×

speechless...huhu..

Reply
avatar
Mummydearie
admin
14 April 2014 at 10:03 ×

Sayunya hati melihat mereka gembira dalam keadaan begitu. Kita yang tengok pun rasa macam terseksa aje. Teringat pulak kat kembar siam perempuan warga Iran ke apa ye, yang menjalani pembedahan walaupun tahu salah seorang akan mati demi beri peluang kepada kembar masing-masing. Akhirnya dua-dua pun meninggal dunia selepas pembedahan. Sehati sejiwa hingga akhirnya. Sedih sangat.

Reply
avatar
14 April 2014 at 13:37 ×

alahaii..kesiannya tengok

Reply
avatar
yana yani
admin
14 April 2014 at 14:06 ×

alahai syahdu dok tengok gambar ni
kuasa ALLAH, tiada siapa dapat nafikannya

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment