PEMINAT SCHA DAN AWAL KENA TENGOK GAMBAR-GAMBAR INI

Assalamualaikum...

Kenapa pemimnat awak dan Scha kena tengok gmbar ni??
sebab gambar ni cantik..
hahahah..
memang mintak kaki je tajuk nye kan???
 jom2 tengok gambar Scha dan Awal 
yang sedang bercuti di England..










Eh!!nampak perut Scha..
tapi dia nampak kurus la kan??
semoga dia dan kandungan sihat...

sekian..

Post a comment

23 Comments

  1. haha.. hm.. tajuk memang gempak. :)
    singgah sini before cuti kahwin..

    ReplyDelete
  2. Wahhh perut schaa dah nampak. laaa. serius cantik nya ibu mengandung hnih heee

    ReplyDelete
  3. awwwwww memang cantik :D
    sweet je diorang kan. Senyap pulak tu takde gosip gosip hihihi <33

    ReplyDelete
  4. Kurus sgt scha .huhu..semoga kandungan scha dan scha sihat shga saat bersalin nti

    ReplyDelete
  5. comelnya mereka..sweet pulak tu!

    ReplyDelete
  6. boleh senyum2 tengok pic gini sweet cantik..

    ReplyDelete
  7. Untung anak mereka, belum keluar lagi dah kembara begitu jauh....

    ReplyDelete
  8. pernah jumpa Scha teman kawannya buat cermin mata dulu sekali , masa tuh belum dengan Awal lagi...

    ReplyDelete
  9. jauh mereka berdua ni pergi bercuti sampai ke England..hee

    ReplyDelete
  10. bestnya diaorang g sana.. sweet couple <3

    ReplyDelete
  11. suke tgk couple ni..sweet sgt..semoga dorg bahagia hingga hujung nyawa..

    ReplyDelete
  12. adus..bestnya England..tmpt yg fyzz ingin pergi nih tau.tah bila ...huhu..hope scha n baby sihat..amin

    ReplyDelete
  13. haah, scha nampak cengkung. Mungkin alahan selalu muntah2 kot.

    ReplyDelete
  14. sweetlah diorang ni
    mengandung anka sulung kot
    sebab tu tak berapa nampak
    saya dulu dah 7 bulan pun orang kata baru mengandung =)

    ReplyDelete
  15. sama cantik, sama hensem..memang padan la diorang..huhu

    ReplyDelete
  16. adik sy jumpa dorg masa tgk match badminton kt birmingham hr tu..tp x dpt amek gbr dekat² sbb ramai nau org..huhu~ scha mmg sgt cantik..lovely kapel dorg ni :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)