PELAJAR BUNUH DIRI TERTEKAN DENGAN UJIAN KEMASUKAN KOLEJ




Satu kejadian yang mengejutkan berlaku di sebuah
sekolah di China apabila seorang pelajar lelaki membunuh
diri ketika guru mengajar di dalam kelas.

Pelajar tersebut dikenali sebagai  Xiao Zhen awalnya
sama-sama mengikuti pelajaran bersama rakan sekelas.
Namun tiba-tiba  dia bangun dari kerusinya,
menghampiri tingkap dan terus terjun ke bawah..



Pelajar tersebut dikatakan tertekan
dengan ujian kemasukan kolej.
Rakan-rakan sekelas dan guru menjerit ketakutan,
panik dan menangis kerana pelajar tersebut
membunuh diri dengan begitu sahaja.

kejadian tersebut juga menyebabkan
ada rakan-rakan sekelasnya yang trauma.

tonton video nya di sini.


sekian...

sumber:dailymail

Post a comment

12 Comments

  1. mudah2an dijauhkan ...tak bau syurga

    ReplyDelete
  2. mudah2an dijauhkan ...tak bau syurga

    ReplyDelete
  3. astaghfirullahal'azim T_T
    stress melampau tu haih. Kesiannn :/

    ReplyDelete
  4. gerun.. tak nak tengok.. tak betani... huhu

    ReplyDelete
  5. aduhh sampai macam gitu sekali.. ish2

    ReplyDelete
  6. Di China setiap ibu bapa cuma dibenarkan mempunyai seorang anak. Jika dapat anak yang cemerlang, sukalah ibu bapa.Tapi kalau anaknya tak cemerlang, kecewalah ibu bapa sebab itu saja satu-satu anak mereka. Dari menghadapi kesedihan ibu bapa, mungkin budak itu berfikir kematian adalah penyelesaian terbaik...

    ReplyDelete
  7. mmm,, sedeyhnya la jadi beliau di sana nanti,, :'(

    ReplyDelete
  8. gila. ini keje gila!! *terajang meja*

    ReplyDelete
  9. Haishhh. Harap kat malaysia takde buat macam ni.

    Ikhlas,
    profhariz

    ReplyDelete
  10. sadis kisah ni..tak fikir panjang lain jadinya.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)