ROTI PERTAMA SAYA

Assalamualaikum...

Semalam aku buat roti..
tak sangka mudah je..]

cuma nak uli tu je kena uli lama sikit la..
buat pun tak banyak..
buat 4 je..
untuk cuba2..

Aku ambik resepi ni dari blog ZalinZalina
Lepas ni aku nak try buat
Maxicen Bun..atau Roti boy..


resepinya dah ada,..
Izan bagi ..nak try menelaah dulu nih..
hehhehe..

sekian...




Post a comment

8 Comments

  1. org kata nak buat roti ni susah nak jadi cantik...susah tak nak bagi gebu?

    ReplyDelete
  2. boleh tahan rupa parasnya..

    good luck kak!

    ReplyDelete
  3. senang lepas ni tak yah beli roti da kak :)

    ReplyDelete
  4. Nampak sedap... tengok orang buat, teringin pulak nak buat sendiri

    ReplyDelete
  5. TQ sudi cuba resepi dari blog kak ina ye Diana :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)