PETUA BUANG TEMPIRAS

Assalamualaikum....




Cuti raya cina hari tu..
KamI bercuti kat Batu kurau..
Kampung sepeneh nama tempat tu..
Ada air terjun.ada chalet dan homestay jugak..
Tapi kami tak dok situ
Sebab kami dok kat umah abang ipaq aku..

Balik dari bercuti..
Mikhail dapat tempiras..hehe...
Nak cabut punya la susah..
Last2 guna tembakau..

Basahkan tembakau tu..
Lepas tu tekap kan kat tempiras tu..
Dia tercabut sendiri tak
Sampai seminit..

Kalau tarik macam tu saja sakit tau..
Guna tembakau dia tak menangis pun..
Nampak tu sampai luka leher dia gigit.

Sapa tak tau tempiras tu apa sila google ye..

Sekian...





Previous
Next Post »

11 komen disini

Click here for komen disini
4 February 2014 at 13:37 ×

assalam...dulu kat kg selalu kena..saya ambil daun sirih..

Reply
avatar
4 February 2014 at 13:57 ×

seriously baru tahu ape itu tempiras after google :)

Reply
avatar
4 February 2014 at 13:58 ×

tempiras? baru 1st time dgr

Reply
avatar
4 February 2014 at 13:59 ×

baru nak tanya ap tempiras tu...

Reply
avatar
yana yani
admin
4 February 2014 at 14:06 ×

apa ke benda tempiras tu

Reply
avatar
4 February 2014 at 14:07 ×

terpaksa gugel utk tgk rupa paras tempiras hehe..punya la jakun akak ni..

Reply
avatar
Isabel Diaz
admin
4 February 2014 at 14:38 ×

Adik saya pernah kena. Guna tembakau rokok tu. Memang berkesan. Heheh.

Reply
avatar
Mira Adzlia
admin
4 February 2014 at 16:06 ×

xtau jugak apa itu tempiras..

Reply
avatar
4 February 2014 at 21:05 ×

Ohhh..namanye tempiras ke

ni bru tye mak jugak

hahahhaa
mang sakit hokay. .hahaha

Reply
avatar
CIK TOM
admin
5 February 2014 at 15:40 ×

biasa kutu ni kat kucing..tp kat kmpg ciktom panggil pirahh je...hehe

biasa eak ciktom ajar nak buang guna minyak...senang jgk..

Reply
avatar

sila tinggalkan komen anda...:) ConversionConversion EmoticonEmoticon

Thanks for your comment