Thursday, 20 February 2014

PERANGAI HODOH ARTIS MALAYSIA

Assalamualaikum...



Ada setengah manusia ni kan..
bila nak kan sokongan kita mula la nak puji itu puji ini..
Kau tua ke muda ke sama je.
perangai huduh ni tetap ada..

macam budak2 la perangai gini..
"nak sikit,awak baik.."

Ni la yang terjadi kat kebanyakan artis kat malaysia ni..
time nak promot drama,nak promot filem,
nak jual album,nak buat konsert
baru la keluar ayat..

"tanpa anda siapa la kami.."

"tanpa peminat,tak mungkin saya dapat anugerah ni.."

Tapi..
kalau kena hentam sebab perangai buruk..
lain pulak ayat dia..

"ada aku kesah..?"
"bukan awak yang bagi saya makan.."
"bukan awak yang hantar saya
pergi balik dari lokasi.."



Eeeeiii.geli geleman !

sekian...



10 comments:

  1. masa nak up, lembut gigi dr lidah.. bila dah up, hentak kepala pun tak pecah...

    ReplyDelete
  2. salam singgah ptg
    sory x leh nak komen banyak bz day

    ReplyDelete
  3. lumrah artiss kak diana. memang nak kena sepak kalau artis macam nih hihi

    ReplyDelete
  4. Sebab tu lah saya dah lama tak ambik tau kehidupan artis2 kita...buat meloyakan tekak aje..

    ReplyDelete
  5. Sebab tu lah saya dah lama tak ambik tau kehidupan artis2 kita...buat meloyakan tekak aje..

    ReplyDelete
  6. Sebab tu lah saya dah lama tak ambik tau kehidupan artis2 kita...buat meloyakan tekak aje..

    ReplyDelete
  7. Oleh itu, kita tak perlulah ambil kisah tentang mereka ni.

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();