Thursday, 27 February 2014

PEMINAT SHARNAZ PAKSA LISDAWATI DAN SUAMI MINTA MAAF

Assalamualaikum...

Benarlah ..
kat neraka nanti paling ramai adalah perempuan..
sebab mulut..kan??
Semalam baca kat IG lisdawati dan Fauzi Nawawi ramai sangt 
perempuan yang lidah nya jahat..
Suka masuk campur urusan orang..
Mudah sangt menghukum..


Bukan tu saja diaorang ni memaksa Lisdawati dan suaminya meminta maaf pada Sharnaz Ahmad.
pelik sangt..
yang diaorang sibuk sangt tu kenapa entah..
urusan orang biarlah diaorang sendiri yang uruskan..





Lagipun Lisdawati sendiri dah bagitau dia tak pernah cakap macam tu pada Sharnaz.
kalau awak percaya pada cakap sharnaz kenapa cakap Lisdawati awak tak boleh percaya??
ye la..sebab awak minat kat dia jadi 
awak nampak dia betul semua..kan??
minat2 jugak..tapi urusan peribadi diaorang 
tak payah la kita sibuk masuk campur nak belagak jadi hero..



Dia kan tengah mengandung..
kita yang tak de kaitan dengan dia buat apa tetiba nak jadikan dia musuh??
Kalau diperhatikan semua komen tu semuanya dari perempuan..

Kita kan perempuan ..
jaga la diri baik2...
jaga diri tu maknanya jaga sekali dengn 
mulut dan lidah kita.
Kita sakitkan hati dia dengan komen2 kita
rasa2 dia maafkan tak??




kalau rasa nak komen jugak cakap antara kita2 dah la..
tak payah nak cakap benda mengarut depan2 dia..
risau la..takut dia saman kita pulak nanti
sebab kita bagi komen yang serupa menfitnah dia..

#yang sharnaz pun ..nak babitkan ibu bapa buat apa??time kita dok paria2 kan orang tak pikir pulak pasal ibu bapa orang..aih..sedih!


sekian...

12 comments:

  1. betul tue
    memang mulut jahat kan
    bz body

    ReplyDelete
  2. amboi..bz bodinye semua...sekadar nasihat ok lah...haah...semua perempuan pulak tu..penangan cerita jebat la ni..

    ReplyDelete
  3. tak tau mana yg betul sbb 2-2 pihak pernah ada sejarah bergaduh dgn org.

    ReplyDelete
  4. tak payah modal. main taip je.. sebab tu la mcm mcm dok keluar ayat power rangers....

    tak ambik port.

    ReplyDelete
  5. Kisah ribut dalam cawan artis2 kita ni menjadikan kita semakin hilang selera nak tengok mereka berlakon. Di dalam filem dan drama otak macam boleh pakai, tapi di luar set penggambaran nampak macam pertimbangan dan kewarasan entah terbang ke mana...

    ReplyDelete
  6. munna mmg xminat langsung pasal2 artis ni....

    ReplyDelete
  7. malas nak ambil tahu..

    promo drama la ni

    ReplyDelete
  8. masalah ngan orang yang terlalu obses ni..dengar cerita sebelah pihak

    ReplyDelete
  9. harap² dorang cepat settlekan masalah dorang ni

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();