Wednesday, 19 February 2014

ORANG LAIN BERCERAI ARTIS NI PULAK YANG KALUT

Assalamualaikum...



Selamat pagi semua..

Rasa lawak pulak dengan sorang artis ni..
semalam kawan nya bercerai..
tak habis2 dok up citer sedih kat IG.
sampai dua tiga post.
boring je tengok..

Lagi kelakar bila orang ramai komen
sedih la,sabar la,dan macam2 lagi boleh pulak
dia kata 'tak kena kat kita' la..
'jangan judge orang' la..
macam2 la..

kalau tak mau orang komen kau jangan
la nak post pasal tu..
senyap dah la..
Biasa la,manusia ni kan..
apa artis dok post sibuk nak komen nak nasihat la..
tak boleh nak marah le cik kak oi..
sedangkan kau sendiri sibuk bangkitkan citer tu.

cer kau diam..
tak de nye orang lain nak menyalak sama..
tak bagi orang komen apa2 kau tulis je la dalam diary

sekian..

17 comments:

  1. entry panas..biasa la...semua nak masuk blog...hihi

    ReplyDelete
  2. Betul, diorang tak sedar diorang yg pomot diri sendiri hahaha

    ReplyDelete
  3. Macam2 kan kak :)

    p/s : Almari TV tu RM390, less tinggal RM330 (Cash n Carry)

    ReplyDelete
  4. selalu cam tu... artis bercerai officemate sy yg stress...kakakaaa...kelakar betul la...

    ReplyDelete
  5. mls nak campur cite retis... hiihi

    ReplyDelete
  6. MCM2 HAL ARTIS NI.... TAPI SEMLM MMG PENUH NEWSFEED MUNNA PASAL ARTIS TU CERAI...

    ReplyDelete
  7. Entahlah takda rasa heran pun dengar artis bercerai. Macam kes biasa aje. Eh, tapikan nak juga kepoh! Siapalah agaknya artis yang meroyan kawannya bercerai tu?

    ReplyDelete
  8. dunia retisss... unexpected pnyaa.. hehe

    ReplyDelete
  9. malas nak amik tau.. sekadar baca dan ok ckup sekadar di situ..

    ReplyDelete
  10. cam tahu aje sape...hehe
    sentap lebih pula ye

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();