Saturday, 22 February 2014

NAMPAK MACAM SENANG 7

Assalamualaikum..

Hari ni kita belajar 
BUAT BUAH STRAWBERI PULAK..
Bagi yang baru2 nak belajar buat craft macam aku ni,
boleh la cuba2 buat..


Boleh lekat2 kat topi ke..
kat beg key..
buat keychain pun boleh kan??

sekian...

12 comments:

  1. amboi. kemain mcm senang dia kan hiks.
    Mmg tak ah kalau qila nk buat hee~~

    ReplyDelete
  2. memang nampak macam senang. cuba bila dah buat. barulah tahu senang ke tak kan. hehheee :D

    ReplyDelete
  3. Tak susah bukan maknanya senang..kalau suruh saya buat 10 hari pun tak jadi....

    ReplyDelete
  4. aihhh..ajen sungguh la akak diana ni

    goo seteroberi!


    hihihi

    ReplyDelete
  5. Owh, mmg senang ni. Saya pernah buat guna kain felt.

    ReplyDelete
  6. mcm senang ke hape ke.. bagi akak ianya tetap rumitttttttttttt...

    ReplyDelete
  7. mcm senang ke hape ke.. bagi akak ianya tetap rumitttttttttttt...

    ReplyDelete
  8. comel!!! hh... agak2 kalau buat jadi ke tiidak.....

    ReplyDelete
  9. comelnya..tapi nak buat satu macam renyah pulak..

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();