Friday, 21 February 2014

NAMPAK MACAM SENANG 6

Assalamualaikum...

Jom cuba buat yang ni pulak..
CARA BUAT ALAS KAKI
memang senang tapi kat mana nak beli benda yang petak tu ye?



Gunting kain lepas tu ikat..
kalau buat besar2 boleh letak dalam bilik..
Buat kumpul habuk..
hehheheh

kalau kreatif boleh buat guna kain
berwarna lepas tu susun bagi ada rupa ghimau ke,beruang ke..
kan???

Cuba tau..
nanti tunjuk kat kami kalau dah siap??

sekian..

7 comments:

  1. susah gak kan
    kalau bagi anum memnag x buat la jawabnya

    ReplyDelete
  2. salute klu ade yg b'jaya wat sendirik yg b'corak2 bagai.. mmg buleh dpt anugerah tokoh plg rajin & determine lah!

    ReplyDelete
  3. Tu la nampak macam senang ... pakai kain perca ke

    ReplyDelete
  4. kena rajin nak buat ni..
    cam nak try je..hiks

    ReplyDelete
  5. gigih nak ikat satu persatu. hehee

    ReplyDelete
  6. nak buat ni kemain banyak lagi nak mengikat tu..huhu

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();